Toyota Fortuner dan Innova 2021 akan dilancarkan 8.30pm nanti — acara online di Facebook dan Youtube

Toyota Fortuner dan Innova 2021 akan dilancarkan 8.30pm nanti — acara online di Facebook dan Youtube

Malam ini bakal berlangsung pelancaran dua model baru daripada UMW Toyota, iaitu SUV Fortuner dan Innova 2021 secara dalam talian, dan anda dijemput untuk turut sama menyaksikannya. Pada jam 8.30 malam nanti, jangan ketinggalan untuk menontonnya di saluras rasmi UMW Toyota menerusi laman Facebook atau Youtube.

Bagi Fortuner, ada dua penawaran utama untuk versi yang terbaru ini, terdiri daripada varian 2.7 SRZ AT 4×4, yang dijual pada harga RM172,244, dan varian dengan enjin diesel 2.8 VRZ AT 4×4, yang dijual pada harga RM203,183. Kedua-dua harga berkenaan ialah harga atas jalan tidak termasuk insurans.

Sementara itu, tiga varian bagi Innova facelift yang telah membuat penampilan di Indonesia Oktober tahun lalu juga akan turut ditawarkan untuk pasaran tempatan. Variannya bermula dengan Innova 2.0E yang dijual pada RM111,622. Ini diikuti oleh 2.0G pada harga RM121,483.

Yang terakhir, varian paling tinggi 2.0X, dijual pada harga RM129,677. Semua harga yang dinyatakan ialah harga atas jalan tidak termasuk insurans, dengan pengecualian cukai SST. Tidak ketinggalan ialah satu versi komersil (teksi) Innova 2.0E, dijual pada harga RM97,978.

Ikuti perkembangan pelancaran ini untuk perincian lanjutnya bersama kami.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required