Triumph Bonneville 2021 akan didedah 23 Februari

Triumph Bonneville 2021 akan didedah 23 Februari

Triumph Motorcycles sekarang mempunyai banyak model daripada pelbagai kategori, tetapi yang paling bersejarah dan membawa gaya warisan adalah siri Bonneville yang kini dipanggil sebagai motosikal kategori klasik moden.

Dalam keseluruhan model Triumph yang ditawarkan kini, ada empat model yang masih menggunakan nama Bonneville iaitu T100, T120, Bobber dan juga Speedmaster. Walaubagaimanapun, terdapat juga beberapa model lain yang menggunakan bentuk klasik asas hampir sama termasuk Street Twin, Speed Twin, Street Scrambler, Scrambler 1200 dan Thruxton.

Ini adalah kategori motosikal yang penting bagi Triumph dan dalam masa beberapa minggu lagi, mereka akan memperkenalkan barisan model baru Bonneville tahun 2021 kepada dunia. Video teaser untuk pelancaran ini sudah disiarkan, dengan tertulis siarang langsung akan dibuat pada 23 Februari.

Memandangkan ini adalah video teaser, kita cuma boleh melihat bayangnya sahaja dan itupun tidak menampakkan perubahan yang jelas kerana bagi mengekalkan identitinya, bentuk asas model ini masih lagi sama. Model yang ditampilkan pula kesemuanya ada enam.

Untuk model yang berada di pasaran sekarang, semua Bonneville menggunakan enjin dua silinder selari, dan boleh didapati sama ada dalam versi 900 cc ataupun 1,200 cc. Kelengkapan lain yang diberi bergantung kepada model.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required