AD: Alami kemewahan Lexus UX dalam tiga langkah mudah dengan pelan pembiayaan Lexus Next Step

Jika anda berhasrat untuk memandu dan memiliki sebuah Lexus, maka peralihan kepada jenama mewah itu kini melibatkan tiga langkah lebih mudah melalui Lexus Next Step, sebuah pelan pembiayaan inovatif dan mampu milik yang diperkenalkan oleh Lexus Capital Services. Melaluinya, pemandu muda boleh menjadikan impian untuk memiliki kenderaan Lexus pertama mereka sebagai kenyataan, dengan cara yang paling mudah.

Pelan Lexus Next Step menawarkan model UX yang bergaya dengan kepelbagaian melalui satu pelan pembiayaan fleksibel. Dengan rentang waktu sembilan tahun, pelan pembiayaan itu menawarkan banyak kebebasan dan skop, serta dibahagikan ke dalam tiga peringkat utama, setiap satunya meliputi tempoh tiga tahun.

Stuktur yang anjal ini membolehkan pelanggan untuk meningkatkan bayaran ansuran secara progresif selari dengan peningkatan pendapatan mereka, sekali gus meminimumkan aliran wang keluar dan menyediakan lebih banyak ruang untuk kecairan perbelanjaan.

Bayaran ansuran bulanan bagi tiga tahun pertama lebih rendah berbanding kadar biasa pinjaman sewa-beli. Dengan harga bermula serendah RM1,938*, memiliki Lexus UX kini lebih mudah dan mampu milik, terutama bagi mereka yang menjangkakan akan menikmati pendapatan lebih tinggi di masa hadapan.

Ansuran bulanan yang rendah ini akan membolehkan anda untuk mempunyai baki wang yang lebih di dalam akan bank untuk digunakan bagi tujuan lain, misalnya untuk membeli peranti elektronik terbaru. Kenaikan kadar ansurannya akan meningkat pada permulaan tahun keempat, tetapi masih ditetapkan secara anjal mengikut peningkatan kerjaya pelanggan, agar anda tidak terlalu merasakan peningkatan itu.

Peringkat terakhir Lexus Next Step pula bermula sebaik memasuki tahun ketujuh, tetapi pelanggan boleh memilih untuk “trade-in” Lexus UX mereka selepas tahun keenam, atau bila dirasakan selari dengan peningkatan pendapatan dengan kadar ansuran tambahan sehingga tahun kesembilan dan terus memiliki UX di hujung tempoh berkenaan.

Pelanggan boleh memilih daripada tiga varian UX; Urban, Luxury dan F Sport. Semua Lexus UX di bawah pelan ini juga dilindungi oleh jaminan lima-tahun tanpa had perbatuan yang ditawarkan secara standard oleh Lexus.

Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut bukan sahaja bagaimana caranya untuk memiliki kereta idaman tetapi juga untuk mempunyai baki dana yang banyak selepas bayaran ansuran bulanannya, layari mana-mana pengedar sah di enam Lexus Centre seluruh negara untuk bertanya lebih terperinci tentang pelan pembiayaan Lexus Next Step.

*Harga atas jalan dengan pengecualian cukai SST dan tidak termasuk insurans bagi model UX200.