Honda 1 Million Dreams – pemenang bagi Jazz, Civic, Accord dan CR-V diumumkan, selebihnya April ini

Honda 1 Million Dreams – pemenang bagi Jazz, Civic, Accord dan CR-V diumumkan, selebihnya April ini

Honda Malaysia telah mengumumkan empat pemenang bagi kempen 1 Million Dreams di mana setiap seorang darinya membawa pulang model edisi istimewa. Dimaklumkan, tiga daripada pemenang telah mengambil bahagian dalam peraduan yang dianjurkan oleh Honda Malaysia sendiri, manakala seorang pemenang lagi telah memenangi kereta yang dikhaskan untuk barisan hadapan (frontliner).

Pemenang yang bertuah itu ialah Chuah Sze Yong yang berjaya membawa pulang Civic, manakala CR-V pula menjadi milik Lim Lye Gaik dan Abdul Hakim bin Mohd Radzi pula pastinya bergembira dapat memenangi Accord. Mereka berjaya memenangi kereta masing-masing sama ada selepas memuat turun dan mendaftar aplikasi HondaTouch, bermain 1 Million Dreams Quiz menerusi laman web rasmi Honda Malaysia, memandu uji mana-mana model Honda atau pun menghantar kereta Honda untuk diselenggara di pusat servis Honda bertauliah.

Manaka Shaiful Rezza Abdul Razak, seorang. anggota polis, telah mengambil bahagian dalam acara cabutan bertuah berasingan yang dikhaskan untuk frontliner – tiada pembelian diperlukan – tetapi beliau telah berjaya membawa pulang Jazz, untuk menghargai jasanya dalam mengharungi pandemik coronavirus.

Kempen tersebut masih berlangsung sehingga April ini dan ada lagi tiga model yang sedang menunggu pemilik bertuah iaitu City, HR-V dan BR-V, dengan menyertai peraduan yang dikendalikan oleh rakan kerjasama Cuckoo, Shopee dan Watsons. Honda Malaysia telah menerima lebih 155,600 penyertaan sejak kempen tersebut bermula pada Februari lalu.

Menerusi kempen ini, sebanyak tujuh model menawarkan unit edisi istimewa masing-masing iaitu Jazz, City, Civic, Accord, BR-V, HR-V dan CR-V. Hanya ada satu unit bagi setiap model berkenaan untuk direbutkan.

Keistimewaan yang ditampilkan ialah semua unit ini menggunakan warna putih berkilau dengan kemasan hitam dan merah sebagai perinciannya. Ini juga merupakan kerja mengecat berkualiti tinggi — termasuk bahagian bumbung hitam — dan bukannya sekadar menggunakan pelekat.

Jika anda berada di sekitar Lembah Klang dan mempunyai kelapangan masa, jom meriahkan temasya Honda 1 Million Dreams yang sedang berlangsung di perkarangan Stadium Bukit Jalil. Acara yang berlangsung selama dua hari ini (27-28 Mac 2021) dari jam 10 pagi hingga 10 malam, menyediakan pelbagai aktiviti menarik yang sesuai disertai seisi keluarga.

Menerusi temasya ini, anda berpeluang untuk memandu uji mana-mana model baharu Honda dan jika berkenan, boleh terus menempahnya menerusi wakil pengedar yang turut berada di sini sepanjang dua hari. Malah anda mungkin berpeluang untuk memenangi hadiah menerusi cabutan bertuah selepas sesi pandu uji tersebut.

Walau pun membuka kehadiran ramai pengunjung, namun Honda Malaysia tetap mengikut segara prosedur operasi standard (SOP) yang ditetapkan oleh kerajaan. Ini termasuklah semua wajib memakai pelitup hidung dan mulut, penjarakan sosial dan sebagainya. Malahan pada setiap bahagian termasuk booth permainan juga dihadkan jumlah pengunjung dalam satu masa.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required