Temasya Honda 1 Million Dreams gegarkan Stadium Bukit Jalil pada 27-28 Mac – jom memeriahkannya

Temasya Honda 1 Million Dreams gegarkan Stadium Bukit Jalil pada 27-28 Mac – jom memeriahkannya

Jika anda berada di sekitar Lembah Klang dan mempunyai kelapangan masa, jom meriahkan temasya Honda 1 Million Dreams yang sedang berlangsung di perkarangan Stadium Bukit Jalil. Acara yang berlangsung selama dua hari ini (27-28 Mac 2021) menyediakan pelbagai aktiviti menarik yang sesuai disertai seisi keluarga.

Menerusi temasya ini, anda berpeluang untuk memandu uji mana-mana model baharu Honda dan jika berkenan, boleh terus menempahnya menerusi wakil pengedar yang turut berada di sini sepanjang dua hari. Malah anda mungkin berpeluang untuk memenangi hadiah menerusi cabutan bertuah selepas sesi pandu uji tersebut.

Bukan itu sahaja, bagi anda yang membawa keluarga, pelbagai acara dan permainan menarik yang biasanya ada di funfair turut ditampilkan di sini termasuklah Ali Baba, Ferris Wheel, Merry Go Round, Para Trooper dan pelbagai lagi. Pastinya acara sebegini sangat dinantikan oleh golongan kanak-kanak. Malahan pelbagai food truck juga turut tersedia di perkarangan stadium ini, jadi para pengunjung boleh membeli makanan dan minuman dengan harga yang berpatutan.

Sebenarnya temasya ini adalah kemuncak kempen 1 Million Dream yang dianjurkan oleh Honda Malaysia sendiri. Di mana syarikat itu sedang meraikan penanda atas satu juta kenderaan di Malaysia sejak memulakan operasi di sini pada tahun 2001 dengan menawarkan peluang pelanggan tempatan membawa pulang satu daripada model terbabit secara percuma.

Kita akan mengetahui siapakah pelanggan bertuah Honda yang berjaya memenangi satu daripada tujuh model edisi khas 1 Million Dream, yang melibatkan model Jazz, City, BR-V, HR-V, Civic, CR-V dan Accord. Kesemuanya versi khusus dengan penampilan dua tona dengan warna badan Platinum White Pearl dan perincian merah serta lencana “1 Million Dreams”.

Selain itu, hadiah-hadiah lain turut ditawarkan sepanjang kempen berkenaan turut melibatkan kerjasama dengan Shoppee, Watsons dan Cuckoo, dengan keseluruhan habuan bernilai RM1 juta.

Jadi, kalau anda ada masa lapang hari ini atau esok, jangan lupa bawak keluarga atau kawan-kawan berkunjung ke temasya Honda 1 Million Dreams yang sedang hangat berlangsung di perkarangan Stadium Bukit Jalil.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required