ACE 2021: Toyota sertai 12 jenama lain, baucar bernilai RM2,550, termasuk pulangan balik Shopee RM100

ACE 2021: Toyota sertai 12 jenama lain, baucar bernilai RM2,550, termasuk pulangan balik Shopee RM100

Sekiranya bercadang mahu membeli sebuah kereta baru, anda perlu berkunjung ke acara ACE 2021 yang ditaja bersama oleh Carsome hujung minggu ini. Ia akan berlangsung di Pusat Konvensyen Setia City (SCCC) 17 dan 18 April ini, dan menyediakan pelbagai tawaran menarik.

Dengan sekarang ini 12 jenama turut serta, pilihan yang tersedia memang banyak. Toyota juga akan berada di sana, bersama jenama biasa lain seperti Ford, Honda, Hyundai, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota dan Volkswagen, sementara untuk jenama premium, ia diwakili oleh BMW, Lexus dan MINI. Kereta lumba MSF Racing juga akan dipamerkan di sana!

Setiap jenama mempunyai promosi dan tawaran mereka sendiri, tetapi terdapat juga tarikan lain untuk pembeli kerana kami ada sesuatu untuk mereka yang menjadi pembeli terawal. Baucar kombinasi bernilai RM2,550 akan diberi kepada 200 pelanggan pertama yang menempah kenderaan baru.

ACE 2021: Toyota sertai 12 jenama lain, baucar bernilai RM2,550, termasuk pulangan balik Shopee RM100

Ini termasuk baucar DK SCHWEIZER RM650 untuk balutan kulit dalam kenderaan, baucar filem penapis haba cermin RM500, baucar penapis udara Blueair RM500, baucar Dodomat RM300, baucar tempat duduk kanak-kanak Recaro RM300, baucar petrol BHP RM200 dan baucar Shopee RM100.

Selain daripada itu, tempahan yang sudah disahkan juga melayakkan anda untuk menyertai cabutan bertuah yang memberi peluang memenangi hadiah termasuk telefon bimbit bernilai RM2,300 setiap satu dan pakej percutian bernilai RM10,000!

Memandangkan kita masih dalam tempoh pandemik, kami akan mengambil semua langkah berjaga-jaga yang dirasakan perlu untuk memastikan keselamatan semua. Pengunjung diwajibkan memakai pelitup muka sepanjang masa dan bacaan suhu badan akan diambil serta dipastikan berada di bawah 37.4ºC sebelum masuk. Anda juga perlu mengimbas kod QR dan mendaftar melalui aplikasi MySejahtera bagi tujuan memudahkan pengesanan kontak sekiranya perlu.

ACE 2021: Toyota sertai 12 jenama lain, baucar bernilai RM2,550, termasuk pulangan balik Shopee RM100

Sebagai usaha tambahan, semua individu wakil penjual yang ada untuk acara ini akan memakai pelindung muka selain pelitup muka biasa. Semua permukaan sentuhan yang utama, termasuk pada kenderaan yang dipamer serta pandu uji, akan disanitasi secara kerap. Kami akan menyediakan cecair sanitasi tangan di lokasi, dan menggalakkan semua pengunjung untuk membawa cecair mereka sendiri dan juga basuh tangan dengan kerap.

Kami juga akan mengenakan had hanya seramai 1,200 orang di dalam dewan pameran dalam satu-satu masa. Kami mengambil keputusan untuk mengurangkan lagi jumlah berkenaan — berbanding 1,700 orang yang dibenarkan oleh SCCC berpandu kepada 50% orang sebagai pematuhan SOP semasa yang ditetapkan kerajaan — bagi memastikan keselamatan semua. Sebaik memasuki dewan pameran, pengunjung diwajibkan mematuhi panduan jarak sosial selamat. Kanak-kanak di bawah usia 12 tahun dan warga emas berusia 60 tahun tidak akan dibenarkan masuk.

Klik di sini untuk maklumat lanjut berkenaan ACE 2021

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required