ACE 2021: Honda tawar rebat sehingga RM5k, penjimatan lagi RM6k jika menempah BR-V

ACE 2021: Honda tawar rebat sehingga RM5k, penjimatan lagi RM6k jika menempah BR-V

Bagi yang mahu memiliki kereta Honda, anda juga boleh menempahnya di ACE 2021 yang sedang berlangsung di Setia Convention Centre, Setia Alam selama dua hari mulai hari ini. Apa yang menariknya, Honda Malaysia yang sedang menganjurkan kempen ‘Sama-Sama Rewards’ bagi sepanjang April ini turut diguna pakai dalam acara ACE 2021 ini.

Untuk kempen tersebut, ia menawarkan rebat sehingga RM5,000 untuk model-model Honda seperti City, Jazz, Civic, Accord, BR-V, HR-V dan CR-V. Jadi, gabungkan bersama harga jualan dengan pengecualian SST yang sedang berlangsung hingga 30 Jun ini, dan pastinya ia bakal memberikan penjimatan yang lebih ketara buat poket anda.

Selain penjimatan daripada pengecualian SST, BR-V turut ditawarkan dengan rebat tambahan sebanyak RM3,000 dari kempen “Sama-sama Rewards” anjuran Honda. Gabungkan keduanya, anda akan menikmati penjimatan RM6,000 dengan BR-V, menjadikan nilainya sangat menarik untuk dipertimbangkan.

ACE 2021: Honda tawar rebat sehingga RM5k, penjimatan lagi RM6k jika menempah BR-V

BR-V facelift 2020 yang dilancarkan pada Jun tahun lalu masih kekal dijana oleh enjin 1.5 liter empat-silinder SOHC i-VTEC yang menghasilkan 120 PS pada takat 6,600 rpm dan tork maksima 145 Nm pada takat 4,600 rpm. Kuasa hanya dihantar ke roda hadapan menerusi kotak gear CVT automatik. Harganya bermula RM89,900 untuk varian E hingga RM96,900 bagi V. Walau bagaimana pun caj tambahan sebanyak RM300 masih dikenakan untuk warna kemasan White Orchid Pearl.

Memandangkan kita masih dalam tempoh pandemik, kami akan mengambil semua langkah berjaga-jaga yang dirasakan perlu untuk memastikan keselamatan semua. Pengunjung diwajibkan memakai pelitup muka sepanjang masa dan bacaan suhu badan akan diambil serta dipastikan berada di bawah 37.4ºC sebelum masuk. Anda juga perlu mengimbas kod QR dan mendaftar melalui aplikasi MySejahtera bagi tujuan memudahkan pengesanan kontak sekiranya perlu.

Sebagai usaha tambahan, semua individu wakil penjual yang ada untuk acara ini akan memakai pelindung muka selain pelitup muka biasa. Semua permukaan sentuhan yang utama, termasuk pada kenderaan yang dipamer serta pandu uji, akan disanitasi secara kerap. Kami akan menyediakan cecair sanitasi tangan di lokasi, dan menggalakkan semua pengunjung untuk membawa cecair mereka sendiri dan juga basuh tangan dengan kerap. Kanak-kanak di bawah usia 12 tahun dan warga emas berusia 60 tahun tidak akan dibenarkan masuk.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required