Husqvarna E-Pilen Concept – motosikal elektrik 11 hp

Husqvarna E-Pilen Concept – motosikal elektrik 11 hp

Mengikuti peredaran zaman, Husqvarna juga menyatakan mereka bersedia untuk mengeluarkan motosikal elektrik dan memperkenalkan buat pertama kalinya E-Pilen Concept. Melalui model ini, rekaan inspirasi daripada Vitpilen dan Svartpilen dipadankan bersama penggerak elektrik untuk menunjukkan potensinya di masa hadapan.

Pengeluar dari Austria ini masih belum mendedahkan perincian teknikal E-Pilen Concept, tetapi ia diberitahu boleh menghasilkan kuasa sehingga 8 kW (10.7) hp serta jarak gerak sehingga 100 km dengan sekali cas penuh baterinya.

Konsep motosikal ini lebih ditujukan kepada tunggangan dalam bandar dan santai, sambil mengekalkan ciri-ciri sedia pada model Husqvarna lain termasuk progresif, segak, dinamik dan rekaan menarik. Semua ini dibawa kepada sebuah model elektrik.

Untuk bateri, Husqvarna masih meletakkan pilihan yang terbuka kepada pelbagai jenis bateri yang ada, termasuk yang kekal pada motosikal dan yang boleh dicabut dan ditukar untuk memudahkan pengguna mengecas dan meneruskan kembali perjalanan.

Setakat ini masih belum diketahui bila versi produksi akan dikeluarkan dan Husqvarna setakat memberitahu pembangunan model elektrik ini sudah agak ke hadapan perincian selanjutnya akan didedahkan dalam masa terdekat.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required