Nissan Flagship Store kini di Lazada – yuran tempahan serendah RM250, hadiah bernilai RM598 menanti anda

Nissan Flagship Store kini di Lazada – yuran tempahan serendah RM250, hadiah bernilai RM598 menanti anda

Edaran Tan Chong Motor Sdn. Bhd. (ETCM) telah pun melancarkan Nissan Flagship Store di platform membeli-belah dalam talian terkemuka, Lazada, sekaligus menawarkan pengalaman membeli mana-mana model Nissan dengan lebih pantas dan mudah.

Sempena dengan jualan 5.5 Lazada, pelanggan kini boleh menempah model Almera 1.0L Turbo, trak pikap Navara, SUV X-Trail atau MPV Serena S-Hybrid dengan yuran tempahan serendah RM250. Dan 55 pelanggan pertama yang membuat tempahan bakal menerima Nescafe Coffee Machine bernilai RM598 secara percuma.

“Kami teruja dapat mengembangkan penjualan model Nissan menerusi Lazada, memudahkan sesiapa yang lebih senang membeli-belah menerusi hujung jari sahaja. Dalam situasi wabak COVID-19 yang mencabar ini, pendigitalisasi lebih pantas digunakan dan kami yakin dengan langkah ini adalah cara lain bagi jenama kami untuk meningkatkan perkhidmatan, sekaligus memberikan tawaran hebat ketika membeli model Nissan baharu menerusi aplikasi digital,” ujar Christopher Tan, Pengarah Pemasaran dan Jualan ETCM.

Model serba baharu Almera 1.0L Turbo kini didatangkan dengan pakej aksesori Urban bernilai RM5,500 dan turut menawarkan Pembiayaan Fleksi pada kadar serendah RM540 sebulan. Sementara Promosi Bagi Penjawat Awam pula menawarkan varian VL bagi model yang sama dengan harga bermula RM71,906.

Manakala bagi Navara 4×4 2.5L Turbo Double Cab pula diberikan rekaan baharu dan lebih radikal dengan pelbagai teknologi yang terbaik dalam kelasnya, termasuklah sistem keselamatan dan ciri bantuan pemandu Nissan Intelligent Mobility. Ia juga menawarkan Pembiayaan Fleksi bernilai serendah RM950 sebulan.

Bagi X-Trail pula, kini ia didatangkan dengan pakej aksesori IMPUL atau Aero Edition yang bernilai RM5,600. Manakala Serena S-Hybrid pula kini ditawarkan dengan servis penyelenggaraan percuma selama tiga-tahun termasuk dengan kos buruh dan alat ganti.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required