AD: Miliki model baru Mercedes-Benz dengan ansuran serendah RM1,888 melalui Step Up Agility Financing

Jika anda berhasrat untuk memiliki sebuah kereta baru Mercedes-Benz, sekaranglah masa terbaik untuk berbuat demikian. Dengan tawaran masa terhad oleh Mercedes-Benz Financial, anda boleh bawa pulang sebuah Mercedes-Benz baru dengan bayaran serendah RM1,888* sebulan melalui program pembiayaan Step Up Agility Financing.

Seperti yang kita maklum, masa depan sukar dijangka, tetapi pelan bayaran semula anda tidak perlu begitu. Kelebihan program Step Up Agility Financing adalah ia membolehkan anda untuk mempunyai pilihan untuk membayar lebih rendah pada permulaan tempoh pinjaman, membolehkan anda menguruskan kewangan dengan lebih baik berbanding pelan pembiayaan tipikal. Dalam keadaan tak menentu, memiliki lebihan wang tunai sangat membantu, bahkan sangat penting.

Pelan pembayaran inovatif ini membolehkan anda menyesuaikan bayaran balik mengikut peringkat, menaikkannya hanya selepas dua tahun pertama selari dengan perkembangan tempoh pinjaman.

Sebagai contoh, untuk pinjaman lima-tahun bagi Mercedes-Benz GLA, anda boleh membayar hanya RM1,888* sebulan bagi tempoh dua tahun pertama atau lebih rendah jika anda mahu, dengan ansuran itu meningkat kepada RM3,711* sebulan hanya bagi tempoh tiga tahun berikutnya. Anda juga mempunyai pilihan untuk meningkatkan perlindungan serta servis selenggara kenderaan, dan juga bayaran muka yang boleh disesuaikan dengan kemampuan.

AD: Miliki model baru Mercedes-Benz dengan ansuran serendah RM1,888 melalui Step Up Agility Financing

Fleksibiliti menjadi keutamaan, dan anda boleh menyesuai serta menguruskan pelan bayaran balik yang dirasakan menepati kedudukan kewangan anda.

Bagi program Agility Financing, anda tidak hanya akan menikmati bayaran ansuran bulanan yang lebih rendah berbanding pinjaman sewa-beli konvensional lain serta pilihan fleksibel penghujung perjanjian dan Nilai Masa Depan Terjamin untuk kereta anda, di mana nilai kereta anda akan kekal pada tahap yang dipersetujui pada permulaannya, tidak akan kurang satu sen pun.

Turut ada ialah MobilityPlus, yang menjamin kereta gantian sekiranya Mercedes-Benz anda perlu berada dalam bengkel sah untuk tempoh 48 jam atau lebih disebabkan urusan servis atau penyelenggaraan, tuntutan jaminan atau baik pulih akibat kemalangan.

AD: Miliki model baru Mercedes-Benz dengan ansuran serendah RM1,888 melalui Step Up Agility Financing

Melalui program ini, pemilik kenderaan penumpang Mercedes-Benz akan menikmati kereta gantian ketika kenderaan mereka dihantar untuk servis/penyelenggaraan — atau tuntutan jaminan — bagi tempoh 48 jam atau lebih. Program ini menawarkan penggunaan kereta Mercedes-Benz gantian yang dijamin, tanpa sebarang pertanyaan sekiranya kenderaan anda sedang dibaik pulih atau diservis. MobilityPlus menawarkan pelindingan di seluruh negara dan membolehkan penggunaan kereta gantian itu sehingga 20 hari setahun.

Jadi, jika anda sedang mempertimbangkan untuk memiliki sebuah Mercedes-Benz baru, pilih juga penyelesaian pinjaman yang lebih bijak dengan segala jaminan keselamatan dan ketenangan yang ditawarkan ini. Pilihannya sangat jelas mengapa ini adalah satu-satunya pelan pembiayaan kenderaan yang patut anda ambil untuk Mercedes-Benz anda — Step Up Agility Financing.

Pembayaran fleksibel bukan satu-satunya perkara yang akan anda nikmati — jika pelanggan memilih pakej ini, hadiah percuma bernilai RM1,888** turut menanti. Ini meliputi tambah nilai RM1,000 bagi kad Touch ‘n Go edisi khas Mercedes-Benz serta kad petrol bernilai RM888 secara percuma juga. Bertindak segera jika anda mahukannya kerana tawaran ini hanya sah hingga 31 Mei nanti. Ketahui lebih lanjut tentang program pembiayaan Step Up Agility Financing di sini.

*Tertakluk kepada terma dan syarat. Pengiraan di atas adalah berdasarkan bayaran pendahuluan 10%. Jumlah mungkin berbeza. Step Up Financing sah untuk semua model.
**Model yang layak bagi hadiah RM1,888 percuma ini ialah C-Class, GLA, GLB dan GLC. Model lain di bawah Agility Financing hanya layak untuk mendapatkan kad petrol RM888 secara percuma.