AD: Nikmati kadar faedah serendah 1.88% bagi model baru Volvo melalui pengedar pilihan anda Raya ini

Dalam sekelip mata sahaja, musim Hari Raya Aidilfitri telahpun tiba dan dirayakan. Biasanya, waktu seperti ini diluangkan bersama keluarga dan sahabat handai tercinta, bersua dan bermaafan, bertukar cerita suka duka disamping menikmati hidangan rendang ketupat.

Bagaimanapun, keadaannya berbeza kali ini. Tapi, janganlah terlalu gundah; apa yang jauh di mata, sebenarnya dekat di hati. Tak kira berapa jauh rentang jaraknya, alamilah perjalanan paling selamat dan selesa di musim Raya ini dengan Volvo.

Jika anda ternanti-nanti waktu terbaik untuk membeli sebuah kenderaan baru Volvo, sekaranglah masanya. Dalam tempoh terhad, anda boleh menikmati kadar faedah serendah 1.88%, sah untuk semua model Volvo. Ini tambahan kepada pengecualian cukai SST yang dilancarkan oleh program Penjana oleh kerajaan. Jadi, anda akan dapat berjimat lebih banyak!

Tunggu apa lagi? Kunjungi pengedar Volvo kegemaran anda hari ini! Anda boleh klik pautan ini untuk mengetahui lebih lanjut berkaitan promosi Hari Raya Volvo.