Penutupan laluan susur Lebuhraya Cheras-Kajang ke Taman Connought dilanjutkan hingga 12 Julai – DBKL

Penutupan laluan susur Lebuhraya Cheras-Kajang ke Taman Connought dilanjutkan hingga 12 Julai – DBKL

Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) telah memaklumkan penutupan laluan susur Lebuhraya Cheras-Kajang ke Lebuhraya Laluan Timur Barat (Taman Connought) yang sepatutnya berakhir 4 Julai lalu, telah dilanjutkan hingga jam 6 pagi pada 12 Julai 2021.

Penutupan laluan terbabit adalah bagi pelaksanaan kerja-kerja membaikpulih dan memperbaharui permukaan jalan di terowong susur laluan tersebut.

“Justeru, pengguna laluan ini bolehlah melalui jalan alternatif sedia ada di hadapan susur tersebut selepas simpang Taman Len Seng/Cheras Sentral Mall, untuk ke Lebuhraya Timur Barat dan Taman Connought,” ujar DBKL menerusi kenyataan yang dikeluarkan.

Dalam masa yang sama, DBKL turut menasihati para pengguna jalan raya supaya mematuhi isyarat papan tanda sementara sebagai panduan dan langkah keselamatan bagi mengelakkan kekeliruan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required