Puspakom di Selangor telah dibuka mulai hari ini, cawangan Batu Caves beroperasi mulai 21 Julai

Puspakom di Selangor telah dibuka mulai hari ini, cawangan Batu Caves beroperasi mulai 21 Julai

Puspakom telah memaklumkan bahawa semua cawangannya di Selangor sudah kembali beroperasi mulai hari ini, 19 Julai 2021. Walau bagaimana pun, untuk cawangan Batu Caves pula hanya akan beroperasi mulai 21 Julai ini.

“Semua pusat pemeriksaan di Negeri Selangor termasuk Perkhidmatan Bergerak Puspakom di kawasan Lembah Klang telah beroperasi seperti biasa. Pengoperasian semula ini melibatkan semua jenis pemeriksaan kenderaan. Pelanggan yang ingin menjalani pemeriksaan kenderaan wajib membuat temujanji secara dalam talian sebelum hadir ke Puspakom atau mengguna perkhidmatan bergerak. Pemeriksaan secara ”walk-in” tidak dibenarkan.

“Para pelanggan yang hadir pemeriksaan disarankan untuk sentiasa mematuhi Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan dan memastikan MySejahtera diimbas sebelum masuk ke premis Puspakom. Malahan Puspakom berhak melarang masuk mana-mana pelanggan yang gagal mematuhi arahan yang ditetapkan,” ujar kenyataan yang dihantar.

Sebelum ini, semua cawangan Puspakom di Lembah Klang ditutup susulan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD)di beberapa daerah di Selangor dan lokaliti di Kuala Lumpur yang telah berakhir pada 16 Julai lalu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required