Puspakom umum penutupan sementara cawangan pusat pemeriksaan Glenmarie dan Johor Bahru

Puspakom umum penutupan sementara cawangan pusat pemeriksaan Glenmarie dan Johor Bahru

Puspakom Sdn Bhd telah memaklumkan penutupan sementara operasi bagi Pusat Pemeriksaan Kenderaan Glenmarie dan Johor Bahru termasuk Perkhidmatan Bergerak di Johor mulai hari ini, 30 Julai 2021. Ia adalah bertujuan bagi melakukan proses disinfeksi dan sanitasi.

Menurut Puspakom, pembukaan semula Puspakom Glenmarie dan Johor Bahru akan dimaklumkan kelak. Bagi pelanggan yang telah membuat temujanji pemeriksaan di cawangan tersebut, bayaran temujanji akan dipulangkan secara automatik.

“Sebagai alternatif pelanggan yang telah membuat temujanji di cawangan Glenmarie, mereka dibenarkan hadir pemeriksaan secara walk-in di Puspakom Padang Jawa atau Petaling Jaya. Manakala bagi cawangan Johor Bahru, pelanggan boleh hadir ke cawangan alternatif iaitu Puspakom Pasir Gudang, Senai atau Kluang dengan syarat pelanggan perlu menunjukkan bukti slip temujanji pemeriksaan cawangan yang terlibat dengan penutupan.

“Walaupun pemeriksaan secara walk-in dibenarkan, namun membuat temujanji pemeriksaan amat digalakkan bagi mengelak berlakunya kesesakan di pusat pemeriksaan. Pelanggan yang hadir secara walk-in perlu membuat pembayaran di cawangan. Pelanggan diminta untuk mengabaikan Peringatan Temujanji MyPUSPAKOM jika menerimanya sepanjang tempoh penutupan cawangan,” kata kenyataan yang dihantar.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required