Hot Wheels Legends Tour Malaysia 2021 – pendaftaran sudah dibuka, hantar penyertaan sebelum 8 Sept ini

Hot Wheels Legends Tour Malaysia 2021 – pendaftaran sudah dibuka, hantar penyertaan sebelum 8 Sept ini

Selepas berjaya menganjurkannya buat pertama kali di Malaysia pada tahun lalu, Art of Speed Malaysia (AOS) sekali lagi diberi kepercayaan untuk mengendalikan Hot Wheels Legends Tour untuk edisi 2021. Bagi mereka yang berminat untuk menyertainya, sukacita dimaklumkan bahawa pendaftarannya sudah pun dibuka sekarang.

Bagi mereka yang masih belum mengetahui, Hot Wheels Legends Tour bukanlah pertandingan mengubahsuai kereta mainan die-cast 3-inci Hot Wheels. Sebaliknya ia adalah pertandingan custom kereta sebenar, di mana kereta yang diisytiharkan sebagai pemenang di peringkat dunia nanti akan diabadikan sebagai kereta Hot Wheels skala 1:64 dan akan dijual di pasaran global.

Hot Wheels Legends Tour Malaysia 2021 – pendaftaran sudah dibuka, hantar penyertaan sebelum 8 Sept ini

Bagi mereka yang berminat untuk menyertai Hot Wheels Legends Tour 2021 peringkat Malaysia ini, anda boleh mendaftar secara online pada PAUTAN INI. Segala perkara yang diperlukan untuk pendaftaran berkenaan turut dijelaskan secara terperinci dalam laman berkenaan.

Tarikh tutup pendaftaran adalah pada 8 September 2021. Jadi jika anda rasa kereta ubahsuai anda berpotensi untuk mengharumkan nama Malaysia di peringkat dunia, dan berpeluang untuk menjadi kereta mainan yang direbut oleh kanak-kanak (dan bapak budak) di rak-rak jualan Hot Wheels seluruh dunia, jangan malu jangan segan, daftar segera untuk menyertai Hot Wheels Legends Tour 2021!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required