Mitsubishi buka pusat 3S baharu di Kota Damansara

Mitsubishi buka pusat 3S baharu di Kota Damansara

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) telah mengumumkan pembukaan pusat 3S baharu di Kota Damansara yang dikendalikan oleh pengedar bertauliah Millennium Autohaus. Dengan penambahan ini, MMM kini mempunyai 15 pusat pengedaran di sekitar Lembah Klang.

Terletak di 2A-E, Jalan Teknologi 3/1, Pusat Teknologi Sunsuria, pusat pengedaran baharu di Kota Damansara ini mudah untuk diakses kerana berhampiran dengan Lebuhraya. NKVE. Dengan kawasan fasiliti seluas 12,370 kaki persegi, ia juga menampilkan identiti jenama terkini Mitsubishi Motors Corporation (MMC) dan menempatkan ruang lounge pelanggan dan juga lima petak penyelenggaraan. Manakala bilik pamerannya mampu mempamerkan tiga unit kenderaan dalam satu sama.

“Memandangkan operasi perniagaan telah kembali pulih di seluruh negara, Mitsubishi Motors memberikan penekanan untuk meningkatkan pembangunan rangkaian kami termasuk menubuhkan lebih banyak wakil pengedar dan menaik taraf kemudahan kami, serta memajukan lagi platform digital kami untuk memberikan pengalaman membeli-belah terbaik buat pelanggan,” kata Shinya Ikeda, CEO baharu MMM.

MMM juga telah mencapai jualan bulanan tertinggi setakat ini dengan menjual sebanyak 2,041 unit pada Oktober lalu. Momentum ini dijangka berterusan hasil daripada lanjutan pengecualian cukai jualan sehingga Jun 2022.

“Langkah ini turut membantu lebih ramai rakyat Malaysia untuk membeli kereta dengan lebih penjimatan dan dalam masa yang sama dapat meningkatkan lagi ekonomi negara menerusi sektor automotif. Kami juga mahu merakamkan ucapan terima kasih buat para pelanggan atas sokongan yang diberikan terhadap jenama Mitsubishi. Kami juga mahu terus memberikan perkhidmatan tang terbaik kepada para pelanggan,” tambah Ikeda.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required