myTukar AutoFair 2022: Mazda CX-5 RM112,800, jaminan wang dikembalikan dalam tempoh lima hari

myTukar AutoFair 2022: Mazda CX-5 RM112,800, jaminan wang dikembalikan dalam tempoh lima hari

Berita baik bagi mereka sedang mempertimbangkan untuk membeli sebuah kereta untuk tahun baru ini; myTukar AutoFair 2022 bakal berlangsung dari 7 hingga 9 Januari 2022, bertempat di myTukar Retail Experience Centre – Puchong Selatan.

Antara model kenderaan yang akan ditawarkan ialah Mazda CX-5 Skyactiv-G 2.0L 2WD tahun 2017 yang dijual pada harga RM112,800 atas jalan tidak termasuk insuran. Unit dalam warna Deep Crystal Blue ini telah mencatatkan jarak perbatuan 24,392 km, dan boleh dibiayai dari hanya RM1,237 sebulan*.

SUV lima-tempat duduk ini telah melalui pemeriksaan 123-poin yang komprehensif untuk kelegaan pemilik barunya. Pendingin hawa, suspensi, enjin dan transmisi, bateri, diagnostik dalaman serta tayar dan brek semuanya telah diluluskan; sedikit kekurangan lain pula telah dikenal pasti, menurut laporannya.

Apa yang ada pada CX-5 Skyactiv-G 2.0L 2WD ini termasuklah kawalan pendingin hawa dua-zon, sistem infotainmen MZD Connect dengan kawalan suara dan corong pendingin hawa di belakang. Dari aspek keselamatan, tersedia enam beg udara, ABS dengan EBD, bantuan brek, kawalan kestabilan dinamik (DSC) dan kawalan cengkaman. Unit ini juga dilengkapi dengan kerusi pemandu larasan kuasa, kerusi balutan kulit serta perincian kayu dan logam.

myTukar AutoFair 2022: Mazda CX-5 RM112,800, jaminan wang dikembalikan dalam tempoh lima hari

Jika model ini bukanlah yang anda inginkan, ada banyak lagi kenderaan terpakai untuk dipilih di myTukar AutoFair 2022. Dari jenama nasional oleh Proton dan Perodua, begitu juga dengan jenama popular seperti Honda dan Toyota, pelbagai pilihan tersedia untuk setiap keperluan anda. Dari jenama premium juga tidak ketinggalan, seperti BMW dan Mercedes-Benz.

myTukar AutoFair 2022 bakal menjadi acara jualan kereta terpakai terbesar Malaysia yang akan menyaksikan lebih daripada 1,000 unit kenderaan terpakai dipamer di satu lokasi. Acara ini bakal berlangsung dari 7 hingga 9 Januari 2022, bertempat di myTukar Retail Experience Centre – Puchong Selatan.

Setiap pembelian myTukar akan termasuk sekali lanjutan waranti setahun dan servis percuma setahun — tawaran yang jarang diberikan untuk kereta terpakai. Dan, sekiranya berdepan masalah atau berubah fikiran tentang kereta yang dibeli itu, anda hanya perlu memulangkannya dalam tempoh lima hari, tanpa sebarang soalan ditanyakan.

Bukan setakat itu, anda juga akan menerima tawaran istimewa lain jika membeli kereta di acara berkenaan, seperti kadar faedah pinjaman serendah 1.68%, kelulusan pinjaman dan serahan kenderaan pada hari yang sama* serta pengalas kaki Trapo untuk setiap pembelian kereta.

myTukar AutoFair 2022: Mazda CX-5 RM112,800, jaminan wang dikembalikan dalam tempoh lima hari

Tawaran yang diberi tidak terhenti di situ kerana anda juga berpeluang memenangi hadiah menarik melalui promosi myTukar Lucky Spin Promo. Ada enam hadiah disediakan untuk pemenang, termasuk Apple iPad generasi kesembilan, pulangan tunai RM888, filem penapis haba Raytech bernilai RM1,000, lanjutan waranti tambahan selama setahun, kad minyak bernilai RM500 atau baucar Trapo bernilai RM500.

Jika itu masih lagi tidak cukup, anda juga mempunyai peluang untuk memenangi sebuah Proton X70 Premium bernilai RM100,000 melalui peraduan Ulang Tahun ke-4 myTukar, yang boleh disertai dengan membeli kenderaan sewaktu acara tersebut.

myTukar juga menyediakan tawaran trade-in di lokasi dengan nilai maksimum untuk kenderaan semasa anda ketika acara berlangsung, sekaligus menjadikan urusan lebih mudah. Liputan meluas myTukar di seluruh negara kini termasuk bilik pameran kenderaan premium yang lebih besar serta kemudahan servis sendiri yang menyeluruh memberikan anda pengalaman penyelenggaraan kenderaan lebih menenangkan, meskipun untuk kenderaan terpakai.

Apa yang pasti, ada banyak sebab untuk anda hadir ke acara myTukar AutoFair 2022. Tahap keselamatan yang tinggi akan dipraktikkan sewaktu acara berlangsung – prosedur pencegahan Covid-19 yang ketat akan dikuat kuasakan, termasuk kaedah bayaran tanpa sentuhan dan penggunaan pelitup muka sepenuh masa, vaksinasi penuh dan jaga jarak fizikal.

myTukar AutoFair 2022: Mazda CX-5 RM112,800, jaminan wang dikembalikan dalam tempoh lima hari

Maklumat lanjut tentang acara ini boleh didapati di laman rasmi myTukar, atau layari inventori di sini untuk mencari kereta yang anda inginkan. Jumpa di sana!

myTukar Retail Experience Centre – Puchong South
Lot 14225, KM 3.8,
Lebuhraya Damansara-Puchong
47100 Puchong, Selangor, Malaysia.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required