Pas Mutiara My50 – perjalanan percuma untuk 2022

Pas Mutiara My50 – perjalanan percuma untuk 2022

Berita baik untuk warga Pulau Pinang. Anda kini berpeluang untuk menaiki bas Rapid Penang secara percuma sepanjang tahun 2022 ini dengan hanya memiliki Pas Mutiara my50, yang sebelum ini dikenali sebagai Pas Mutiara My30. Pas perjalanan 30-hari tanpa had percuma ini adalah terhad untuk 7,500 permohonan pertama sahaja, jadi siapa cepat dia dapat.

Pas Mutiara My50 ini boleh dibeli di Ibu Pejabat Rapid Penang (Lorong Kulit), Terminal Bas Weld Quay, Terminal Bas Komtar, Hab bas Bukit Jambul, Terminal Bas Balik Pulau, Terminal Bas Bukit Mertajam, Hab bas Kompleks Dato’ Kailan Kepala Batas dan Penang Sentral.

Pas Mutiara ini hanya untuk kegunaan perkhidmatan bas Rapid Penang di sekitar Pulau Pinang sahaja, dan tidak termasuk dengan perkhidmatan feri, yang bukan dikendalikan oleh Prasarana.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required