Indian Scout Rogue 2022 didedah – 1,133 cc, 94 hp

Indian Scout Rogue 2022 didedah – 1,133 cc, 94 hp

Barisan model Scout keluaran Indian kini ditambah dengan satu lagi varian yang dikenali sebagai Scout Rogue. Ia sekarang ditambah dengan penampilan lebih agresif, bersama suspensi boleh laras, fairing kecil yang menempatkan lampu hadapan serta rim hadapan 19 inci.

Kuasa datang daripada enjin v-twin penyejukan cecair 1,133 cc, yang dipadankan bersama kotak gear enam kelajuan, menghasilkan 94 hp dan 97 Nm tork pada 5,600 rpm. Ia dihantar ke roda belakang yang menggunakan rim 16 inci melalui sistem tali sawat.

Daripada aspek penggayaan, Scout Rogue mengikut gaya cruiser biasa dengan tempat duduk serendah 649 mm, dan dipadankan bersama pemegang jenis ape-hanger mini, tempat duduk sports serta bahagian-bahagian lain yang kebanyakannya berwarna hitam, termasuk enjin dan ekzos.

Suspensi menggunakan fork teleskopik di hadapan, dan dua penyerap hentak di belakang, yang boleh dilaras secara manual untuk mampatan dan lantunan. Sistem brek terdiri daripada cakera 298 mm dengan angkup dua piston di hadapan, sementara di belakang juga menggunakan cakera yang sama saiz, tetapi dengan angkup satu piston.

Dalam keadaan sedia untuk ditunggang, Scout Rogue mencatat berat 250 kg manakala tangki bahan api menyediakan kapasiti 12.5 liter. Pemilik model ini juga boleh menambah meter rpm dengan lampu tukar gear, manakala lampu hadapan datang dalam unit LED. Scout Rogue ditawarkan dalam warna Sagebrush Smoke, Black Smoke Midnight dan Stealth Gray.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required