Puspakom umum beberapa cawangan terpilih bakal beroperasi pada hari Sabtu, 26 Feb 2022

Puspakom umum beberapa cawangan terpilih bakal beroperasi pada hari Sabtu, 26 Feb 2022

Puspakom telah mengumumkan beberapa cawangannya akan beroperasi pada esok, 26 Februari 2022.Cawangan terbabit akan dibuka untuk semua perkhidmatan pemeriksaan mulai jam 8 pagi hingga 5.30 petang.

Ia melibatkan cawangan Wangsa Maju, Cheras dan Taman Bukit Maluri (Kepong) di Kuala Lumpur; Shah Alam, Padang Jawa, Glenmarie, Petaling Jaya, Banting, Bangi dan Pandan Mewah di Selangor; Mak Mandin di Pulau Pinang; Gopeng di Perak; Seremban di Negeri Sembilan; serta Johor Bahru dan Pasir Gudang di Johor.

Walau pun pertambahan waktu operasi itu diumumkan pada saat akhir, namun seperti biasa, semua pelanggan diwajibkan membuat temujanji melalui MyPUSPAKOM sebelum hadir pemeriksaan, bermakna tiada kunjungan secara walk-in dibenarkan.

Sementara itu, Puspakom Senai di Johor, yang sebelum ini dilaporkan tutup mulai 14 Februari untuk proses proses disinfeksi dan sanitasi, kini telah pun kembali beroperasi sejak 20 Februari lalu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required