AD: Beralih kepada Mercedes-Benz S 580 e serendah RM3,888 sebulan dengan Step Up Agility Financing

Ada orang berkata, jika ingin tahu bagaimana rupanya masa depan kenderaan, anda hanya perlu masuk ke dalam Mercedes-Benz S-Class. Pelopor sedan mewah ini sering memperkenalkan teknologi baru untuk generasi kenderaan akan datang, lama sebelum pemain industri lain menerapkannya secara lebih meluas.

Sekarang, penawaran terkini sedan mewah paling laris di dunia berkenaan telah dilancarkan di Malaysia, dan menampilkan pelbagai inovasi terbaru seperti lampu utama Digital Light, Mercedes-Benz User Experience (MBUX) terbaru dan beg udara depan penumpang belakang.

Di luar, imejnya hadir dengan gaya sangat elegan, dengan gril besar bersama perincian krom yang ketara dan khusus. Pemegang pintu pula akan tersorong sekiranya tidak digunakan, memberikan visual yang lebih bersih serta kesa aerodinamik yang lebih baik.

Di dalam pula, kabin dengan rekaan moden dan kemas dibalut dengan kulit Nappa dan kemasan kayu sebenar, melengkapi ciri berteknologi tinggi seperti skrin sentuh 12.8-inci OLED yang ada, paparan hiburan 11.6-inci di belakang serta tablet di tengah. Kerusi belakang juga membolehkan anda untuk menikmati masa berehat bersekali dengan ciri urutan — termasuk bahagian betis. Dan untuk pemandu, ciri seperti Distronic Active Distance Assist dan Active Steering Assist akan memudahkan lagi tugas anda.

AD: Beralih kepada Mercedes-Benz S 580 e serendah RM3,888 sebulan dengan Step Up Agility Financing

Semua itu, dan ditambah pula dengan sistem janaan kuasa plug-in hybrid untuk S 580 e akan memberikan sebuah pakej kenderaan yang penuh digitalisasi, keselamatan, kehalusan pembuatan, keselesaan dan elektrifikasi. Semua ini juga boleh menjadi milik anda tanpa perlu terlalu rungsing tentang pembiayaan, kerana Step Up Agility Financing daripada Mercedes-Benz Financing akan membantu anda menikmati puncak kemewahan seperti ini.

Masa depan memang tidak menentu, tetapi pembiayaan dan bayaran ansuran kenderaan tidak perlu begitu. Manfaat daripada program Step Up Agility Financing ini adalah ia memberikan oilihan kepada anda untuk membayar kurang dalam tempoh awal pemilikan, memberi ruang untuk anda menguruskan kewangan dengan lebih baik berbanding pelan pembiayaan lain. Dalam keadaan tidak menentu seperti sekarang, untuk ada duit lebih adalah sangat berguna, terutama untuk kecemasan.

Pelan pembayaran inovatif ini menawarkan kepada anda cara pembahagian kadar bayaran semula mengikut peringkat, menambah jumlahnya selepas dua tahun pertama pemilikan kenderaan. Dalam tempoh itu, jumlah ansuran anda boleh jadi serendah RM4,888*, atau lebih rendah lagi dengan RM3,888 bagi tahun pertama* dan RM4,888 bagi tahun kedua*. Ini membolehkan anda menaikkan jumlah ansuran berkenaan selari dengan perkembangan kerjaya anda.

AD: Beralih kepada Mercedes-Benz S 580 e serendah RM3,888 sebulan dengan Step Up Agility Financing

Anda juga boleh menentukan bayaran muka untuk mengurangkan lagi jumlah ansuran, serta memilih perlindungan insuran tambahan dan servis penyelenggaraan untuk lebih kelegaan fikiran. Dan kelak jika anda perlu memulangkan kereta tersebut, anda tidak perlu membayar satu sen pun kerana adanya Guaranteed Future Value, yang memastikan Mercedes-Benz akan membeli semula kereta tersebut pada harga yang telah ditetapkan awalnya.

MobilituPlus juga melindungi anda*** sekiranya kereta anda perlu dihantar untuk servis rutin lebih daripada 48 jam. Sehingga 20 hari dalam setahun, anda layak untuk mendapatkan kereta gantian Mercedes-Benz yang berusia kurang daripada empat tahun, yang boleh diambil dan diserahkan semula di lokasi pilihan anda. Anda akan menikmati liputan di seluruh negara (termasuk Langkawi dan Labuan) dan jaminan serahan dengan kelulusan dalam masa 24 jam. Ini akan memudahkan lagi urusan anda.

Sebagai tambahan lain, anda juga akan menerima kad Touch ‘n Go bernilai RM888 dengan setiap pembelian Mercedes-Benz S 580 e dengan Step Up Agility Financing untuk pengalaman memandu yang lebih menyenangkan. Tawaran masa terbaik untuk memiliki Mercedes-Benz ini akan berakhir 31 Mac 2022. Jadi lekas! Daftarkan minat anda di sini.

*Berdasarkan tempoh pinjaman lima-tahun dengan bayaran muka 10-tahun dan jarak perbatuan 10,000 km setahun. Sokongan jualan selanjutnya akan mengurangkan jumlah ansuran. Tertakluk kepada terma dan syarat.
**Tertakluk kepada caj lebihan jarak perjalanan dan penggunaan yang adil
***MobilityPlus hanya melindungi dalam tempoh dua tahun pertama perjanjian. Jika tempohnya hanya setahun, MobilityPlus untuk setahun akan ditawarkan.