myTukar Auto Fair 2022 di Johor — Perodua Myvi dari RM490 sebulan, stok tersedia, serahan segera!

Permintaan untuk kereta baru sememangnya sentiasa tinggi. Ini bermakna, bekalannya juga selalu tidak dapat menampung permintaannya, menyebabkan tempoh menunggu yang lama. Ini lebih panjang jika melibatkan model kereta popular. Maka, pilihan untuk kereta terpakai sentiasa manjadi alternatif yang sangat baik juga.

Untuk itu, acara seperti myTukar Auto Fair 2022 menjadi penting, yang akan berlangsung di myTukar Retail Experience Centre – Plentong, Johor Bahru hujung minggu ini, dari 17 hingga 19 Jun. Akan ada pelbagai jenis kenderaan dipamerkan untuk dijual, dan antaranya termasuklah Perodua Myvi 2019.

Unit yang dilihat ini adalah varian 1.3 X dengan transmisi automatik, dan dijual pada harga RM44,700, dengan bacaan odometer sebanyak 44,242 km dan datang dalam warna Glittering Silver. Myvi ini boleh dibiayai dengan harga serendah RM490 sebulan.

Sama seperti semua kenderaan lain di acara ini, ia telah menerima myTukar Certified dan telah melalui pemeriksaan 160-poin dan lulus. Ini maksudnya, ia bebas daripada sebarang kemalangan teruk, kerosakan akibat banjir atau kebakaran, dan bebas daripada sebarang masalah mekanikal.

myTukar Auto Fair 2022 di Johor — Perodua Myvi dari RM490 sebulan, stok tersedia, serahan segera!

Ruang dalamannya, serta bahagian bawah badan dan ruang enjin juga diperiksa, dan hanya mempunyai sedikit kesan pada cermin depan dan lampu utama sebelah kanan.

Myvi 1.3 X ini menggunakan enjin 1NR-VE 1.3 liter Dual VVT-i NA petrol dengan kuasa 94 hp pada 6,000 rpm dan 121 Nm tork pada 4,000 rpm dan disalurkan ke roda depan melalui transmisi automatik empat-kelajuan. Ia dilengkapi rim 14-inci, serta lengkap dengan stereng kuasa elektrik.

Ada ciri lain juga untuk memudahkan pemandu, seperti bantuan mula mendaki, dan eco-idle yang membantu aspek penjimatan minyak terutama ketika tersangkut dalam kesesakan trafik dalam bandar. Sensor parkir depan memudahkan lagi sekiranya ruang sempit, dan tak lupa cermin sisi lipatan dengan kuasa elektrik. Turut disertakan di dalam ialah radio, USB dan Bluetooth untuk audio, serta pengecas USB untuk peranti mudah alih anda.

Jika mahukan kereta lain, jangan risau. Ada banyak lagi pilihan yang tersedia untuk anda di myTukar Auto Fair 2022. Semuanya lulus myTukar Certified dan melalui pemeriksaan 160-poin, dan dipastikan bebas daripada kemalangan teruk, kebakaran dan kerosakan akibat banjir. Setiap pembelian myTukar datang dengan lanjutan jaminan PERCUMA selama setahun dan dua temujanji servis PERCUMA — perkara yang jarang ditawarkan untuk kereta terpakai.

myTukar Auto Fair 2022 di Johor — Perodua Myvi dari RM490 sebulan, stok tersedia, serahan segera!

Selain itu, setiap pembelian myTukar disertakan sekali dengan lanjutan jaminan selama setahun dan dua servis percuma, tawaran yang jarang diberikan untuk kereta terpakai. Dan, sekiranya anda berdepan sebarang masalah atau bertukar fikiran tentang kenderaan yang dibeli, anda hanya perlu pulangkannya tanpa sebarang pertanyaan diajukan kepada anda — melalui polisi jaminan pulangan wang lima-hari yang diberikan. Semak senarai panjang kereta yang ada di sini.

myTukar Experience Centres merupakan pusat sehenti yang memastikan perjalanan anda untuk membeli kenderaan berlangsung dengan mudah dan tidak rumit. Semua urusan dari pemeriksaan Puspakom, pendaftaran JPJ, permohonan pinjaman hinggalah kepada insuran, semuanya diuruskan oleh syarikat ini.

Pelanggan juga boleh trade-in kenderaan mereka di myTukar Auto Fair 2022 — nilai maksimum dan tawaran trade-in menarik boleh ditentukan terus oleh petugas berpengalaman di acara ini nanti.

Dengan pembelian kenderaan di acara berkenaan, anda juga berpeluang memenangi satu daripada 10 pasang tiket yang ditanggung sepenuhnya untuk menonton Liverpool menentang Manchester United di Bangkok. Tempah kenderaan anda sebelum 19 Jun dan dapatkannya sebelum 30 Jun, jawab soalan kuiz bila anda menerima panggilannya, dan anda mungkin bertuah untuk ke Thailand menonton perlawanan persahabatan itu. Jika anda mendaftarkan minat untuk hadir ke acara berkenaan di sini, anda akan mendapat peluang tambahan untuk hadiah berkenaan.

Tambahan pula, anda akan menerima tawaran istimewa jika anda membeli kenderaan di acara ini, seperti pinjaman dengan kadar faedah serendah 1.88% bagi 100 tempahan pertama serta peluang untuk menang baucar bernilai sehingga RM1,000 melalui promosi Spin & Win.

Tidak lupa juga ada hadiah bernilai RM12,000 untuk cabutan bertuah eksklusif untuk dimenangi. Ini termasuklah iPhone 13, sebuah iPad, sebuah konsol Playstation, SmarTV Android, pembersih hampagas Xiomi Mi Robot serta pam air Karcher dan mesin kopi Nescafe Dolce Gusto.

Untuk hidangan pula, trak makanan akan turut berada di lokasi, jadi pengunjung boleh menikmati makanan dan minuman pilihan mereka dengan mudah. Prosedur penghindaran Covid-19 juga perlu diamalkan — pelitup muka adalah wajib sepanjang masa, tetapi penjarakan fizikal tidak lagi wajib. Kru acara akan kerap membersihkan keseluruhan lokasi serta permukaan yang kerap disentuh seperti kereta dan kemudahan umum untuk memastikan keselamatan terjamin.

Maklumat lanjut boleh didapati melalui laman web rasmi myTukar. Berkunjung ke myTukar Auto Fair 2022 pada 17-19 Jun ini, bermula 9.30 pagi hingga 8 malam setiap hari. Anda juga boleh menghubungi saluran berikut:

Telefon: 03-7890 4499
WhatsApp: +6018-2249999
Emel: [email protected]

myTukar Retail Experience Centre – Plentong, JB
Jalan Masai Lama,
Taman Perindustrian Plentong
81750 Johor Bahru, Johor.