BMW 320i M Sport Runout Edition – edisi terhad dengan pakej M Sport, suspensi dinaik taraf, RM263k

BMW 320i M Sport Runout Edition – edisi terhad dengan pakej M Sport, suspensi dinaik taraf, RM263k

Bagi yang sentiasa mahukan BMW 320i G20 dalam versi M Sport, ini dia BMW Malaysia perkenalkan, 320i M Sport Edition, atau dipanggil sebagai 320i M Sport Runout Edition. Nama Runout itu digunakan kerana ini mungkin adalah edisi penutup sebelum model LCI (facelift) yang sudah diperkenalkan kepada dunia Mei lalu tiba di Malaysia tidak lama lagi.

Sejak dilancarkan di pasaran kita, model asas G20 ini dijual hanya dalam versi Sport, dan jika ana mahukan pakej M Sport, anda perlu membayar lebih dan mendapatkan model 330i, 330Li atau 330e (PHEV). Sekarang, model G20 permulaan juga boleh didapati dengan pakej sporty tersebut.

Seperti yang mungkin sudah anda ketahui, pakej M Sport ini memberikan bampar hadapan dan belakang lebih agresif, rim M 790 18 inci, roda stereng M dibalut kulit serta lapik bumbung serba hitam. Bersama dengan pakej M Sport dan M Aerodynamics ini, turut diberi adalah suspensi M Sport serta Variable Sports Steering.

Pilihan warna yang diberi untuk 320i M Sport adalah Alpine White, Black Sapphire, Mineral Grey dan M Portimao Blue. Ia dijual pada harga RM262,800 tidak termasuk insurans dan diberikan sekali dengan jaminan lima tahun tanpa had batuan dan program servis berkala percuma, bantuan tepi jalan, BMW Group Loyalty+ Mobile App dengan BMW Privileges Card dan BMW Service Online.

Untuk harga paling rendah, anda boleh mendapatkan 320i M Sport ini pada harga RM246,680, tetapi jaminan yang diberi hanya selama dua tahun dan tiada servis percuma. Melalui Easy Drive Financing Plan daripada BMW Group Financial Services, ia juga boleh dimiliki dengan bayaran bulanan bermula RM2,663, berdasarkan anggaran pinjaman sebanyak 80% dan tempoh langganan selama lima tahun.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required