Perodua Alza 2022 – aksesori GearUp luar dan dalam

Perodua Alza 2022 – aksesori GearUp luar dan dalam

Bersama dengan pelancaran Alza generasi kedua hari ini, Perodua turut memperkenalkan barisan aksesori GearUp untuk MPV tujuh tempat duduk tersebut. Ia melibatkan barangan untuk penampilan, kemasan dalam serta kemudahan dan aksesori lain.

Bermula dengan kit badan, yang dipanggil sebagai Prime Bodykit, ia melibatkan tambahan kemasan pada bampar hadapan dan belakang, serta spoiler di atas penutup but belakang. Pakej ini ditawarkan pada harga RM2,500, sekali dengan pemasangan dan boleh dicat dalam semua warna yang disediakan untuk Alza baru ini.

Untuk bahagian dalam, aksesori pertama yang disediakan adalah pembalut tempat duduk dua tona warna (merah dan hitam, dengan jahitan merah), yang dibuat daripada PVC dan mempunyai poket tempat simpanan barang di bahagian belakang tempat duduk hadapan. Harganya adalah RM1,000 dan disediakan untuk semua varian.

Perodua Alza 2022 – aksesori GearUp luar dan dalam

Pakej seterusnya yang disediakan adalah Utility Package, berharga RM390 dan pembeli akan mendapat pelapik ruang barangan belakang, visor cermin serta pelapik kaki. Barangan ini juga boleh dibeli secara berasingan dengan harga masing-masing RM80, RM160 dan RM200.

Bagi menaikkan seri Alza baru ini, pemilik juga boleh mendapatkan pelapik tepi pintu berlampu serta lampu di bahagian lantai pada harga masing-masing RM300 dan RM250. Bagaimanapun, untuk memasang aksesori ini, pemilik juga perlu mendapatkan penyambung sistem pendawaian khas yang dijual berasingan pada harga RM75.

Pada bahagian keselamatan, antara aksesori yang disediakan adalah tempat duduk kanak-kanak, pada harga RM680, perakam video pada harga RM500, pengunci nat tayar (RM200) serta pemerhati tekanan angin tayar (TPMS) bluetooth (RM430).

Ada juga pelbagai lagi aksesori tambahan dalam katalog GearUp ini, antaranya seperti kain pelindung bahagian kabin, pemegang telefon, pelindung tepi pintu, kotak tisu, pemadam api, kotak barangan dan pelbagai lagi.

GALERI: Perodua Alza AV 2022 dengan kit GearUp

GALERI: Brosur Perodua Alza 2022 dengan kit GearUp

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required