Royal Enfield akan perkenal model baru 7 Ogos ini – video teaser tunjuk kelincahan dan keseronokan

Royal Enfield akan perkenal model baru 7 Ogos ini – video teaser tunjuk kelincahan dan keseronokan

Dalam masa beberapa hari lagi, Royal Enfield dijangka akan memperkenalkan model baru apabila mereka menyiarkan dua teaser melalui laman Youtube. Motosikal sebenar tidak ditunjuk, sekaligus membiarkan kita untuk berteka-teki tentangnya dan membuat penilaian melalui apa yang boleh dilihat sahaja.

Video pertama berdurasi 10 saat lebih menggambarkan detik-detik menyeronokkan yang dilalui oleh beberapa individu dan dalam salah satu tempatnya kita boleh melihat terdapat poster Bullet Meri Jaan yang merupakan satu lagu popular yang turut digunakan dalam video komersial Royal Enfield Bullet sebelum ini.

Jika mahu mengambil perkara ini sebagai petunjuk, kita boleh menjangkakan mungkin ia adalah satu model Bullet baru, tetapi di bawah poster itu pula tertera tarikh 05.08.2022 yang bercanggahan dengan tarikh 07.08.2022 yang tertera pada video teaser. Berkemungkinan selain pada 7 Ogos, dua hari sebelum itu juga Royal Enfield akan mendedahkan sesuatu.

Video teaser kedua memberikan lebih rasa teruja kerana ia membawa pandangan penunggang yang sedang menyelit dalam trafik sesak di jalan cukup meriah dengan lampu yang kami rasakan mungkin adalah di Thailand. Melalui video ini mungkin Royal Enfield mahu menunjukkan kelincahan model baru mereka ini.

Selain daripada itu, kita juga boleh mendengar bunyi ekzos motosikal, yang boleh diambil sebagai petunjuk jika itu adalah bunyi sebenar model yang akan dilancarkan. Bagi kami, bunyinya agak padat dan menarik, dan jika ini adalah bunyi ekzos standard, ia mungkin boleh menimbulkan kemahuan pada ramai peminat motosikal.

Anda rasa model apakah yang akan diperkenalkan oleh Royal Enfield ini nanti? Versi baru Bullet? Classic? Atau Meteor?

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required