Isuzu D-Max X-Terrain bakal menyerikan KL Fashion Week 2022 – dipamer di Pavilion KL pada 15-22 Ogos

Isuzu D-Max X-Terrain bakal menyerikan KL Fashion Week 2022 – dipamer di Pavilion KL pada 15-22 Ogos

Isuzu D-Max X-Terrain telah berbesar hati menerima lamaran penganjur Kuala Lumpur Fashion Week 2022 (KLFW 2022) untuk menjadi sebahagian daripada penyeri acara fesyen terunggul di negara ini. Bakal berlangsung pada 15 hingga 21 Ogos ini, sebanyak tiga unit D-Max X-Train bakal dipamerkan di lokasi utama KLFW 2022 iaitu di Pavilion Kuala Lumpur sepanjang acara berkenaan diadakan.

“Dengan rekaan canggih, kelengkapan penuh serta kemampuan untuk melakukan apa jua di mana saja, Isuzu D-Max mencabar norma kebiasaan dan membolehkan anda untuk mengukir memori tersendiri dengannya. Bersama KLFW, kami ingin membawakan rekaan imaginatif yang mengilhami selangkah ke hadapan dan untuk dikongsikan bersama khalayak,” kata CEO Isuzu Malaysia, Kenkichi Sogo dalam majlis pelancaran KLFW 2022 di Hotel Pavilion KL, petang tadi.

Sebagi penaja kenderaan gaya hidup terulung untuk acara berkenaan, D-Max X-Terrain mempamerkan identitinya yang tersendiri, menjadikannya sebagai sebuah kenderaan urban yang miliki daya tarikan tersendiri, lengkap dengan pelbagai kemampuan pemanduan termasuk off-road.

Sejak diperkenalkan pada April tahun lalu, D-Max X-Terrain pantas mendapat perhatian ramai. Rekabentuk D-Max serba baharu generasi ketiga ini telah menerima pembaharuan meluas, menjadikannya lebih maskulin. Pada pertengahan Jun lalu, trak pikap ini telah diberi kemaskini dengan menambahkan lagi senarai kelengkapan yang ada padanya.

Antara ciri menarik yang ditampilkan pada D-Max X-Terrain 2022 ini termasuklah paparan pemandangan sekeliling 360-darjah, pengecas telefon tanpa wayar, sambungan Android Autp dan Apple carPlay tanpa wayar serta sistem bantuan pemandu termaju.

X-Terrain menggunakan enjin 3.0 liter VGS turbodiesel dengan 190 PS dan 450 Nm tork dari 1,600 hingga 2,600 rpm. Enjin ini digandingkan bersama kotak gear automatik enam-kelajuan, dan sistem Terrain Command 4WD membolehkan mod pemanduan di pilih (2WD, 4WD-High, 4WD-Low) ketika memandu. Ada juga diff-lock belakang, pelindung bawah badan dan 800 mm kedalaman redahan air.

Jika anda berkesempatan berkunjung ke Pavilion KL pada 15 hingga 21 Ogos ini, jangan lupa untuk saksikan penampilan khas D-Max X-Train 2022 dalam acara KLFW 2022. Setiap satunya ditampilkan dengan warna luaran yang berbeza iaitu Valencia Orange yang mewakili sisi kembara yang menyeronokkan, Onyx Black dengan gaya lebih premium serta Silky Pearl White yang mencerminkan kepintarannya. Ia akan dipamerkandi ruang legar air pancut Pavilion, laluan penghubung ke Quivio dan di seberang jalan di hadapan Fahrenheit.

GALERI: Isuzu D-Max 3.0 X-Terrain 2022

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required