Mitsubishi Motors buka pusat 3S di Rawang

Mitsubishi Motors buka pusat 3S di Rawang

Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) telah mengumumkan pembukaan pusat 3S baharu di Rawang, Selangor. Cawangan ini dikendalikan oleh Lofty Ambition, yang turut memiliki tiga lagi pusat pengedaran Mitsubishi di Ipoh, Taiping dan Setiawan. Pusat 3S Rawang ini merupakan cawangan pengedaran yang ke-16 di Lembah Klang.

Terletak di Jalan Millenium, Pusat Perniagaan Rawang Millenium, fasiliti ini ditempatkan di tiga lot kedai dan berkeluasan 4,000 kaki persegi. Menggunakan identiti jenama terkini Mitsubishi, pusat 3S ini turut menempatkan ruang lounge untuk pelanggan dengan kemudahan Wifi serta pusat servis yang lengkap dengan peralatan terkini.

“Mitsubishi Motors dan Lofty Ambition telah menjadi rakan kerjasama sejak tahun 2014 dan dalam lapan tahun ini, Lofty Ambition telah mempunyai empat bilik pameran Mitsubishi. Ini menunjukkan bahawa syarikat tersebut memiliki keyakinan terhadap jenama Mitsubishi, dan komitmen tersebut memperkukuhkan lagi kedudukan Mitsubishi di Malaysia.

“Bilik pameran baharu ini dapat memberikan kemudahan yang lebih baik untuk pelanggan kami di Lembah Klang kerana kita melihat potensi besar untuk pertumbuhan perniagaan, terutamanya untuk trak pikap Triton dan crossover tujuh-tempat duduk Xpander. Sepanjang separuh pertama tahun ini, MMM telah menjual sebanyak 12,261 kereta, di mana ia menunjukkan perkembangan sehingga 63% berbanding tempoh yang sama pada tahun lalu. Kami turut menjangkakan perkongsian pasaran mampu mencecah 4% dan Mitsubishi Motors dapat kekal di tangga ketiga bagi jenama bukan-nasional di Malaysia,” kata CEO MMM Shinya Ikeda.

Mitsubishi Rawang dibuka dari Isnin hingga Sabtu dari jam 9 pagi hingga 6 petang dan 11 pagi hingga 4 petang pada Ahad.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required