Toyota Sienta 2022 dalam tiga kit Modellista di Jepun

Toyota Sienta 2022 dalam tiga kit Modellista di Jepun

Toyota Sienta generasi ketiga baru saja dilancarkan di Jepun dan ditawarkan dengan pilihan tiga sistem janaan Dynamic Force, dengan dua daripadanya hibrid. Hadir dengan konfigurasi hingga tujuh tempat duduk dalam tiga baris, MPV kecil ini menggunakan platform Toyota New Global Architecture (TNGA) dari bersi GA-B.

Dijual bermula 1.95 juta yen (RM63,906), Sienta boleh juga didapati dengan pelbagai aksesori (dari katalog 100 muka surat) untuk memenuhi kepelbagai selera pengguna. Ini termasuklah tiga penggayaan Modellista dikenali sebagai Bright Tech Elegance, Cool Shine Kit dan Urban Tech Gear.

Yang paling mahal adalah Bright Tech Elegance, meliputi bodykit penuh termasuk spoiler depan, skirting sisi dan lanjutan bampar belakang serta muffler sporty. Tambahan lain misalnya ialah spoiler bumbung dan rim 15-inci Modellista Trinitas II.

Yang kedua adalah Cool Shine Kit, tidak datang dengan kit badan tetapi ada lebih banyak kemasan krom pada bonet, kemasan sisi dan cermin sisi, pintu barangan belakang dan pemegang pintu. Rim menarik yang sama turut ditawarkan sebagai pilihan.

Urban Tech Gear pula menampulkan tambahan kemasan dalam warna badan, antaranya terletak di bawah lencana depan, di sudut bampar depan, serta apron bawah bampar belakang. Turut ada ialah pemegang pintu hitam berkilat dan rim Trinitas II. Komponen ini boleh dipesan bersekali atau secara berasingan.

Pilihan tambahan untuk Sienta di Jepun sangat banyak. Selain barangan Modellista, pelanggan juga boleh memilih kemasan warna lain bagi perincian lampu kabus, pelantar kayu untuk but, meja talam boleh lipat, tilam, lencana warna lain, lampu pintu dengan grafik Sienta, lampu suasana dan banyak lagi.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required