Kad TnG NFC Enhanced United Voice edisi terhad dilancar – 10 rekaan, setiap satu ada 4k keping, RM25

Kad TnG NFC Enhanced United Voice edisi terhad dilancar – 10 rekaan, setiap satu ada 4k keping, RM25

Sebagai sebahagian daripada kerjasama jangka panjang untuk mengutip dana bagi organisasi bukan kerajaan (NGO) United Voice, Touch ‘n G (TnG) telah mengumumkan pengenalan kad TnG Enhanced dengan NFC edisi terhad yang menampilkan karya terpilih daripada pelbagai pelukis United Voice.

Pihak TnG telah membeli 10 lukisan, satu bagi setiap pelukis, dan lukisan berkenaan telah menjadi penghias kad TnG berkenaan. Malahan lukisan terbabit juga dipamerkan di ruang pameran di Nu Sentral, sehingga 5 Oktober ini, dan kad NFC terbabit juga dijual secara eksklusif dalam acara terbabit.

Menurut TnG, sebanyak 4,000 keping bagi setiap rekaan, secara keseluruhannya mencecah 40,000 keping kad TnG untuk dibeli. Dengan sasaran untuk meningkatkan sumbangan kepada United Voice, kad NFC edisi istimewa ini akan dijual pada harga yang lebih tinggi berbanding kad NFC biasa, iaitu RM25 sekeping (kad NFC biasa berharga RM10 sekeping). Pembelian kad ini terhad dua keping untuk seorang pembeli.

Kad TnG NFC Enhanced United Voice edisi terhad dilancar – 10 rekaan, setiap satu ada 4k keping, RM25

Sebahagian daripada hasil jualan kad itu akan disalurkan kepada United Voice untuk operasi harian mereka serta projek untuk memacu pendapatan baharu dan peluang pekerjaan untuk ahli mereka, seperti kedai kopi bergerak, bengkel jahitan dan program keusahawanan.

Ditubuhkan pada tahun 2005, United Voice ialah NGO pertama Malaysia yang dikendalikan oleh orang kurang upaya pembelajaran. Ia memperjuangkan advokasi diri untuk mengurangkan pengasingan orang kurang upaya pembelajaran seperti sindrom Down, autisme, attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) dan cerebral palsy, memberikan mereka alat, latihan, platform dan pengalaman untuk mengawal kehidupan mereka.

Jika anda memang mencari-cari kad TnG Enhanced dengan NFC, inilah peluang untuk anda mendapatkannya sambil beramal. Kunjungi NU Sentral untuk mendapatkan kad ini dalam tempoh sehingga 5 Oktober 2022.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required