AD: Miliki Mercedes-Benz C200 serendah RM3,688 sebulan dengan Agility Financing selama dua tahun

Mercedes-Benz C-Class sentiasa menjadi model penting dalam barisan kenderaan pengeluarnya kerana menggabungkan kecanggihan, keselesaan dan imej elegan dalam satu pakej rekaan kompak yang segak. Maka tidak hairanlah ia menjadi model paling laris Mercedes-Benz di Malaysia.

Jika anda berminat untuk merasai sendiri C-Class W206 terbaru untuk mengetahui mengapa ia selalu menjadi pilihan, sekarang adalah masa terbaik. Melalui Agility Financing, anda boleh membawa pulang sebuah C 200 Avantgarde CKD serendah RM3,688 sebulan* selama dua tahun, atau C 300 AMG Line CKD serendah RM4,188 sebulan* bagi tempoh pinjaman yang sama.

Ini jauh lebih murah berbanding ansuran bulanan pinjaman biasa daripada bank, tambahan pula dengan tempoh pinjaman yang lebih pendek. Perkara menarik tentang Agility Financing adalah anda tidak perlu mengambil tempoh pinjaman yang lebih lama untuk mendapatkan ansuran bulanan yang mampu milik, dengan perbezaan antara ansuran 24-bulan dan 60-bulan yang sangat sedikit.

Dengan memanfaatkan pelan ini, ia tidak hanya membolehkan anda menggunakan lebihan pendapatan untuk perkara lain, tetapi juga hadir dengan pilihan yang lebih pelbagai — dengan beza yang sangat kecil bagi ansuran bulanan dengan tempoh program Agility Financing yang lebih panjang, skim Agility satu hingga dua-tahun memberikan anda kebebasan untuk menukar kenderaan dalam masa yang lebih singkat, membolehkan anda beralih kepada model yang lebih baru sekiranya mahu.

Sebagai tambahan, memilih tempoh pelan Agility yang lebih pendek juga datang bersama nilai trade-in yang lebih baik, yang mana pelanggan lebih cenderung untuk mendapat harga lebih tinggi sekiranya trade-in kereta mereka kerana usianya masih muda. Bukan itu saja, ia juga hadir dengan jaminan Guarenteed Future Value, yang mana nilai kereta anda akan kekal sama dengan apa yang dipersetujui pada awalnya.

Setiap skim Agility Financing juga datang dengan MobilityPlus. Diberikan tanpa kos tambahan, jaminan ini membolehkan anda mendapat kereta ganti sekiranya Mercedes-Benz anda perlu ditinggalkan di bengkel sah selama lebih daripada 48 jam kerana servis atau penyelenggaraan, tuntutan jaminan atau pembaikan akibat kemalangan.

Pelanggan akan disediakan dengan sebuah kereta Mercedes-Benz sebagai ganti sementara kereta mereka di pusat servis. Kereta ganti berkenaan — yang dijamin ada dan bukan tertakluk kepada ketersediaan semasa seperti jika anda menggunakan skim pembiayaan biasa — akan diperuntukkan kepada pelanggan yang layak dalam tempoh 24 jam selepas dimaklumkan oleh pusat servis sah Mercedes-Benz bagi pihak pelanggan.

MobilityPlus menawarkan kelayakan selama 20-hari setahun untuk kereta ganti tanpa sebarang kos tambahan kepada pelanggan, dan untuk kesenangan tambahan, pelanggan boleh memilih kereta yang mereka inginkan serta di mana untuk mengambil dan menyerahkannya jika servis berkenaan — yang ditawarkan di seluruh negara, termasuk Langkawi dan Labuan — diperlukan.

Agility Financing merupakan satu daripada banyak pakej pembiayaan yang ditawarkan oleh Mercedes-Benz Services Malaysia (MBSM), yang membiayai empat daripada 10 kereta baru Mercedes-Benz yang dijual melalui pengedar sahnya. Berminat dengan tawaran ini? Lekas jika anda inginkan C-Class, kerana tawaran ini akan berakhir pada 31 Oktober 2022! Daftar minat anda di sini dan berkunjung ke Mercedes-Benz Autohaus berdekatan.

*Tertakluk kepada terma dan syarat.