Moto Guzzi V7 x Gucci x Palace sertai barisan produk kolaborasi jenama fesyen terkenal – mula dijual esok

Moto Guzzi V7 x Gucci x Palace sertai barisan produk kolaborasi jenama fesyen terkenal – mula dijual esok

Dalam masa hanya beberapa jam sahaja lagi, jenama fesyen terkenal dari Itali, iaitu Gucci akan memulakan penjualan barangan kolaborasi terbaru mereka dengan jenama dari United Kingdom, iaitu Palace. Ia akan ditawarkan melalui laman Vault Gucci, serta kedai-kedai terpilih.

Dalam barisan produk kolaborasi ini, bukan sahaja terdapat barangan seperti topi, kasut, pakaian dan beg, tetapi juga motosikal, yang mungkin menjadi produk paling mahal di antara kesemuanya. Model yang dipilih adalah daripada pengeluar Itali, iaitu Moto Guzzi V7.

Penampilan motosikal ini diserlahkan dengan kemasan unik untuk mengetengahkan kolaborasi antara Gucci dan Palace, bermula dengan corak camo Woodland klasik Palace pada bahagian tangki, balutan kulit bercorak Guccissima pada tempat duduk, serta beg barangan yang menampilkan kain bercorak gabungan Gucci dan Palace.

Melengkapkan penampilan motosikal ini adalah lencana Gucci dan Palace pada bahagian tepi tangki, yang diwarnakan emas bagi menunjukkan eksklusivitinya. Jika anda perhatikan secara terperinci lagi, di bahagian tepi fork juga terdapat logo Gucci.

Memandangkan ini adalah kerjasama antara Moto Guzzi dengan jenama fesyen, bahagian mekanikal tidak diusik dan V7 ini masih dipacu oleh enjin dua silinder V 850 cc berkuasa 65 hp dan tork 73 Nm. Harga V7 Gucci x Palace ini masih belum diketahui, dan akan didedahkan bersama barangan lain esok.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required