Ducati Malaysia menang tiga anugerah antarabangsa termasuk Pengedar Global Terbaik Tahun 2022

Ducati Malaysia menang tiga anugerah antarabangsa termasuk Pengedar Global Terbaik Tahun 2022

Selepas dianugerahkan sebagai Pasukan Pemasaran APAC (Asia Pasifik) dan Pasukan Selepas Jualan Komersial Terbaik tahun lepas, Ducati Malaysia yang berada di bawah pengurusan Next Bike Sdn Bhd terus maju ke hadapan apabila baru-baru ini menerima tiga lagi anugerah daripada Ducati.

Ia adalah Pengedar Global terbaik 2022, Pasukan Pemasaran APAC Terbaik 2022 dan Pasukan Selepas Jualan Komersial Terbaik 2022. Penyampaian anugerah ini diadakan sewaktu acara persidangan pengedar Ducati global di Sardinia, Itali.

“Malaysia telah terbukti merupakan satu pasaran yang sangat berjaya dalam tahun kebelakangan ini, dan lebih daripada itu, komuniti penunggang Ducati dalam negara itu juga terus berkembang, menarik pemilik baru serta sedia ada,” kata timbalan presiden jualan dan pemasaran Ducati Asia Pasifik, Marco Biondi.

Ketua syarikat Next Bikes Sdn Bhd, Dennis Michael yang hadir menerima anugerah tersebut pula berkata, “anugerah ini merupakan satu keraian bagi seluruh keluarga Ducati Malaysia, daripada pasukan yang bekerja keras setiap hari, sehinggalah komuniti pemilik dan pelanggan. Kami sangat berbangga, rendah hati dan bersyukur semua kerja yang dibuat telah membawa kepada hasil yang mengagumkan.”

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required