BMW R1250R Roadster 2023 diberi peningkatan

BMW R1250R Roadster 2023 diberi peningkatan

Bagi model tahun 2023, BMW R1250R Roadster diberikan sedikit peningkatan, berserta pilihan tambahan untuk dipasang pada motosikal. Dynamic Traction Control (DTC) serta mod tunggangan ECO kini diberikan standard, bersama lampu penunjuk arah LED serta DRL rekaan baru.

R1250R juga sekarang datang dengan soket USB-A berkuasa 5 volt, sebagai tambahan kepada soket 12 volt yang disediakan sebelum ini, sementara fungsi pemanas pada tempat duduk disediakan sebagai pilihan tambahan. Dalam senarai kelengkapan motosikal ini juga terdapat BMW Motorrad ABS Pro, dan pemilik juga boleh menukar rim kepada jenis spoked.

Turut disediakan sebagai pilihan tambahan adalah Riding Modes Pro, yang memberikan tambahan mod tunggangan, serta pelarasan untuk kawalan engine drag torque. Selain daripada itu, pemilik juga boleh mendapatkan lampu utama LED adaptif, serta tempat duduk jenis tunggal berserta penutup tempat duduk belakang.

Bahagian lain motosikal ini masih sama, bermula dengan enjin, iaitu unit boxer 1,254 cc dengan sistem pemasaan injap boleh ubah Shiftcam, mampu menghasilkan kuasa sehingga 136 hp pada 7,250 rpm dan 143 Nm tork pada 6,250 rpm. Kuasa ini dihantar kepada roda belakang melalui kotak gear enam kelajuan, serta sistem syaf.

Warna asas yang ditawarkan untuk R1250R adalah kelabu, bersama kerangka hitam, sementara varian Triple Black pula datang dengan warna hitam metalik, kerangka kelabu, angkup brek warna emas, gril radiator serta spoiler enjin stainless steel, kemasan pada tangki serta tempat duduk solo. Versi Style Sport pula menggunakan warna biru metalik, kerangka putih, angkup brek emas, pemegang hitam, spoiler biru dan tempat duduk solo.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required