CFMoto akan bawa model konsep baru termasuk skuter elektrik di bawah jenama Zeeho ke EICMA 2022

CFMoto akan bawa model konsep baru termasuk skuter elektrik di bawah jenama Zeeho ke EICMA 2022

Pengeluar motosikal dari China, CFMoto mengumumkan bahawa selain model sedia ada, mereka juga akan membawa model baru, termasuk konsep ke EICMA 2022 yang akan berlangsung 10 hingga 13 November ini. Turut menyertai CFMoto adalah satu lagi jenama khas untuk kenderaan elektrik di bawahnya, iaitu Zeeho.

Model baru CFMoto yang akan diperkenalkan sewaktu acara pameran motosikal Eropah ini adalah sebuah model konsep, yang dipanggil sebagai NK C22. Daripada nama NK itu, kita sudah tahu ia adalah sebuah model naked, dan gambaran awal bentuknya ditunjuk melalui beberapa gambar teaser.

Apa yang boleh dilihat adalah motosikal tersebut menggunakan rekaan yang futuristik, dengan nyalaan lampu LED unik depan dan belakang, tetapan cakera brek berkembar dengan angkup radial di hadapan serta muncung ekzos SC Project berkembar.

CFMoto akan bawa model konsep baru termasuk skuter elektrik di bawah jenama Zeeho ke EICMA 2022

Untuk motosikal di bawah jenama Zeeho pula, ia adalah sebuah skuter elektrik konsep yang dipanggil sebagai Magnet. Sama seperti NK C22, spesifikasi teknikal skuter ini juga tidak didedah, tetapi bentuknya ditunjuk melalui gambar teaser.

Memetik ayat yang dikeluarkan bersama teaser tersebut, Zeeho menyatakan ia “lebih daripada sebuah skuter biasa” dan “memecahkan semua peraturan rekaan biasa.” Skuter ini dilihat mempunyai nyalaan lampu berbentuk C di hadapan dan belakang, tempat duduk jenis rata serta skrin digital yang mungkin boleh disambung dengan sistem CFMoto Ride yang akan juga diperkenalkan di acara itu.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required