ACE 2022: Jamu mata dengan barisan model Mercedes-Benz – AMG, EQ, C-Class, E-Class

ACE 2022: Jamu mata dengan barisan model Mercedes-Benz – AMG, EQ, C-Class, E-Class

Jika anda ada masa terluang hari ini atau esok, jangan lupa untuk kunjungi paultan.org Auto Car Expo (ACE) 2022 berlangsung di Setia City Convention Centre (SCCC) dari jam 9 pagi hingga 7 malam hari ini dan esok (6 Nov). Banyak jenama kereta mengambil bahagian, sekaligus memberikan peluang untuk para pengunjung melihat deretan model baharu di bawah satu bumbung!

Antara jenama yang mengambil bahagian ialah jenama premium Mercedes-Benz menerusi pengedarnya Cycle & Carriage. Inilah peluang untuk anda melihat sendiri barisan model Mercedes-Benz yang dipamerkan. Model tersebut ialah A35 4Matic Sedan, AMG GLA 35, E 300, C 200, EQC 400, dan EQB 350. Selain itu, model pra-pemilikan GLC 200 turut dipamerkan di sini.

Anda yang berminat untuk memandu ujinya, juga boleh berbuat demikian menerusi acara ACE 2022 ini. Untuk yang membeli mana-mana model Mercedes-Benz yang diidamkan, Cycle & Carriage menawarkan Extended Limited Warranty dan program Paint & Dent Protector.

ACE 2022: Jamu mata dengan barisan model Mercedes-Benz – AMG, EQ, C-Class, E-Class

Ditaja bersama oleh Petron, Yinson GreenTech dan myTukar, ACE 2022 menyediakan banyak tawaran istimewa untuk pembeli. Sebagai contoh, 200 pelanggan terawal yang membuat tempahan kenderaan baru akan menerima gabungan baucar bernilai RM2,500 yang terdiri daripada baucar RM500 bagi filem penapis haba V-Kool.

Selain itu, ada RM500 bagi baucar Dodomat, baucar RM500 untuk penapis udara Blueair, baucar RM500 Recaro untuk kerusi keselamatan kanak-kanak dan baucar RM500 DK Schweizer bagi balutan kulit kustom untuk ruang dalaman kenderaan. Bukan itu saja, 100 pelanggan pertama yang menempah kereta baharu di ACE 2022 akan menerima baucar petrol Petron bernilai RM50.

myTukar juga menawarkan baucar RM1,000 bagi 25 pelanggan pertama yang membuat tempahan kereta terpakai atau trade-in kenderaan mereka menerusi platform berkenaan. Mereka yang trade-in kenderaan akan menerima baucar RM500 masing-masing untuk V-Kool dan Blueair. Sementara 25 lagi pelanggan terawal yang membuat tempahan kereta terpakai akan menerima baucar RM500 untuk Dodomat dan RM500 untuk kerusi kanak-kanak Recaro. Jika anda trade-in kenderaan dan menempah kereta terpakai lain sekaligus, jumlah baucar akan meningkat mencecah RM1,500.

ACE 2022: Jamu mata dengan barisan model Mercedes-Benz – AMG, EQ, C-Class, E-Class

Bukan itu sahaja, tempahan kereta baharu yang telah disahkan pula akan memberikan peluang kepada anda untuk menyertai cabutan bertuah dengan tawaran pelbagai hadiah, termasuk 10 telefon pintar bernilai RM2,300 setiap satu dan hadiah utama terdiri daripada pakej percutian untuk dua orang bernilai RM10,000!

Walaupun peraturan pandemik Covid-19 yang kini semakin longgar, kami masih mengambil langkah berjaga-jaga untuk memastikan keselamatan semua orang. Pengunjung adalah digalakkan untuk menggunakan pelitup muka sepanjang masa ketika berada di dalam ruang pameran, dan cecair sanitasi tangan juga akan diletakkan di beberapa tempat di sepanjang acara berlangsung.

Sekiranya anda tidak berada berdekatan dengan Setia Alam, atau hujung minggu ini anda sibuk dengan aktiviti lain, jangan risau kerana anda juga boleh membeli di ACE 2022 melalui platform dalam talian acemalaysia.my yang disediakan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required