ACE 2022: Kenali minyak enjin Petron – muat turun aplikasi Petron dan peluang menangi hadiah menarik

ACE 2022: Kenali minyak enjin Petron – muat turun aplikasi Petron dan peluang menangi hadiah menarik

Selain menerima penyertaan daripada pelbagai jenama kereta, paultan.org Auto Car Expo (ACE) 2022 yang sedang berlangsung di Setia City Convention Centre sehingga jam 7 malam ini turut disertai beberapa penaja bersama, antaranya ialah Petron.

Selaku penaja bersama, Petron turut memberikan pelbagai promosi menarik sepanjang penganjuran ACE 2022 ini. Selain berkesempatan mempamerkan pelbagai produknya termasuk minyak enjin keluarannya serta aplikasi Petron sendiri. Bagi pengguna Petron yang telah memuat turun aplikasi ini, anda boleh menebus mata ganjaran hasil mengisi minyak di mana-mana stesen Petron dan berpeluang menyertai promosi terkini.

Untuk pengunjung ACE 2022 yang berkunjung ke ruang pameran Petron pula, jika anda telah memuat naik aplikasi berkenaan, anda berpeluang menyertai permainan yang disediakan untuk memenangi pelbagai hadiah menarik Antara hadiah yang ditawarkan termasuklah beg, jaket dan rantai kunci.

Petron turut mempamerkan minyak enjin sintetik dan sintetik penuh pelbagai julat kelikatan dari 0W-40, 0W-20, 5W-30, 5W-40, 10W-40 dan 10W-30, yang dijual dari harga bermula RM100. Bukan itu sahaja, sekiranya anda membeli minyak enjin ini di ruang pameran Petron, anda berpeluang menerima hadiah percuma termasuklah pemutar skru cordless dan juga payung.

Malahan sesiapa yang membeli kereta baharu menerusi ACE 2022, anda berpeluang menerima baucar minyak bernilai RM50. Di mana baucar ini akan dikredikkan ke dalam aplikasi Petron yang digunakan secara serta merta.

Selain itu, menerusi acara ACE 2022 ini juga, 200 pelanggan terawal yang membuat tempahan kenderaan baharu akan menerima gabungan baucar bernilai RM2,500 yang terdiri daripada baucar RM500 bagi filem penapis haba V-Kool.

ACE 2022: Kenali minyak enjin Petron – muat turun aplikasi Petron dan peluang menangi hadiah menarik

Selain itu, ada RM500 bagi baucar Dodomat, baucar RM500 untuk penapis udara Blueair, baucar RM500 Recaro untuk kerusi keselamatan kanak-kanak dan baucar RM500 DK Schweizer bagi balutan kulit kustom untuk ruang dalaman kenderaan.

Bukan itu sahaja, tempahan kereta baharu yang telah disahkan pula akan memberikan peluang kepada anda untuk menyertai cabutan bertuah dengan tawaran pelbagai hadiah, termasuk 10 telefon pintar bernilai RM2,300 setiap satu dan hadiah utama terdiri daripada pakej percutian untuk dua orang bernilai RM10,000!

Walaupun peraturan pandemik Covid-19 yang kini semakin longgar, kami masih mengambil langkah berjaga-jaga untuk memastikan keselamatan semua orang. Pengunjung adalah digalakkan untuk menggunakan pelitup muka sepanjang masa ketika berada di dalam ruang pameran, dan cecair sanitasi tangan juga akan diletakkan di beberapa tempat di sepanjang acara berlangsung.

Sekiranya anda tidak berada berdekatan dengan Setia Alam, atau hujung minggu ini anda sibuk dengan aktiviti lain, jangan risau kerana anda juga boleh membeli di ACE 2022 melalui platform dalam talian acemalaysia.my yang disediakan.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required