Polis Selangor beri diskaun saman 50% di semua kaunter trafik daerah di negeri ini pada 20-21 Dis 2022

Polis Selangor beri diskaun saman 50% di semua kaunter trafik daerah di negeri ini pada 20-21 Dis 2022

Jabatan Siasatan dan Penguatkuasaan Trafik (JSPT) Selangor telah mengumumkan penawaran diskaun saman sehingga 50% untuk kesalahan trafik terpilih pada 20 hingga 21 Disember 2022.

Tawaran diskaun saman ini akan berlangsung dari jam 8 pagi hingga 4 petang di semua kaunter trafik daerah kontijen Selangor.

Walau bagaimana pun, pemberian diskaun saman ini tidak ditawarkan untuk kesalahan seperti saman lampu isyarat merah, saman menggunakan lorong kecemasan, saman memotong secara berbahaya, saman memotong di garisan kembar, saman Kemalangan, saman Non Compund (NC), saman bicara mahkamah, saman melibatkan lori, saman ubahsuai ekzos dan saman Ops Selamat tahun semasa

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required