Mitsubishi Xpander Venture beri peluang untuk anda pandu uji MPV Xpander pada laluan mencabar!

Mitsubishi Xpander Venture beri peluang untuk anda pandu uji MPV Xpander pada laluan mencabar!

Kebiasaannya jika anda ke bilik pameran untuk memandu uji kereta baharu, sudah tentu laluan untuk sesi pandu uji berkenaan hanyalah pada jalan raya biasa, dan paling tak best dah tentu terpaksa meredah kesesakan trafik. Ini peluang untuk anda memandu uji MPV tujuh-tempat duduk Mitsubishi Xpander dengan cara luar biasa – Mitsubishi Motors Malaysia (MMM) kini sedang melangsungkan acara Mitsubishi Xpander Venture di lokasi-lokasi terpilih.

Acara ini diadakan Dataran Karnival, Perkarangan Shah Alam, Selangor bermula 14 hingga 15 Januari 2023 dari pukul 10 pagi sampai 6 petang. Ia kemudiannya turut akan dibawa ke Toppen Mall Outdoor Carpark, Johor Bahru pada 4 hingga 5 Februari dan di Kompleks Sukan Likas, Kota Kinabalu, Sabah pada 4 hingga 5 Mac.

Dalam acara ini, anda akan diberi peluang untuk menguji kemampuan seakan SUV pada Xpander berkenaan dengan menyediakan satu litar yang dipenuhi pelbagai halangan. Antara halangn tersebut adalah “Log and Roll” membolehkan anda rasai kestabilan dan keselesaan Xpander ini pada laluan tidak rata, serta “Side Traverse” iaitu laluan yang menunjukkan MPV tidak ada masalah untuk dipandu pada jalan senget dengan sudut condong yang tinggi.

Litar ini juga menyediakan laluan “Roller Conveyer” untuk menunjukkan keberkesanan sistem Traction Control ketika dipandu pada jalan licin. Manakala laluan “Devil’s Angle” memberikan anda peluang memandu Xpander ini meredah laluan sudut tinggi serta banjir, mendemonstrasikan kelegaan tanah 205 mm MPV berkenaan.

Terdapat juga laluan yang digelar “Agility Challenge”, iaitu satu laluan berselekoh yang sangat sempit. Pada laluan ini anda dapat merasai manfaat radius pusingan 5.2 meter pada Xpander yang membolehkan ia kekal lincah dan mudah dikendali pada laluan sempit seperti kawasan bandar dan tempat parkir walaupun direka sebagai MPV keluarga.

Dengan menyertai pandu uji ini, anda turut akan diberikan topi eksklusif dari Mitsubishi serta peluang untuk menyertai cabutan bertuah bagi merebut hadiah seperti konsol permainan Nintendo Switch, jam tangan G Shock, dan jaket North Face.

Selain dari pandu uji, MMM turut menyediakan aktiviti menarik lain untuk seisi keluarga serta pemberian gula-gula kapas dan ais krim secara percuma sepanjang berlangsungnya acara ini. Kemunculan selebriti-selebriti tanah air juga akan memeriahkan acara ini, antaranya Sherry Alhadad (15 Jan, 3.00 pm), Sharifah Shahirah (14 Jan, 12.00 pm) dan Bell Ngasri (15 Jan 12.00 pm)

Untuk anda yang menempah Xpander atau trak pikap Triton ketika acara ini berjalan, MMM akan memberikan botol air gaya hidup Stanley 8oz. Dan sempena sambutan tahun baru, pelanggan yang menempah dan mendaftar Xpander baharu boleh memilih untuk menikmati sama ada kadar ansuran bulanan yang rendah bermula daripada RM798*, atau kadar faedah rendah 2.38%* sah dengan Maybank atau Public Bank sahaja.

Pelanggan juga boleh memilih program tukar beli khas yang menawarkan sokongan RM2,000 (tertakluk kepada terma dan syarat) untuk pelanggan yang membuat pembelian Xpander baharu menerusi kaedah tukar-beli. Promosi ini hanya sehingga 31 Mac 2023.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required