Jalan Yong Shook Lin di PJ ditutup setiap Jumaat-Ahad, 8 mlm-12 t/mlm untuk PJ Weekend Flea Market

Untuk penduduk di sekitar Petaling Jaya (PJ), Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) telah mengumumkan Jalan Yong Shook Lin di Seksyen 52 atau lebih dikenali sebagai PJ State akan ditutup untuk laluan trafik setiap hari Jumaat hingga Ahad, dari jam 8 malam hingga 12 tengah malam. Ia akan bermula pada hujung minggu ini, 3-5 Februari 2023.

Laluan berkenaan yang terletak berhadapan dengan Laman MBPJ akan ditutup bagi menjayakan acara mingguan PJ Weekend Flea Market @ PJ Art Lane, yang melibatkan pameran seni, jualan pakaian terpakai dan vintaj, buku, permainan dan banyak lagi.

Justeru, semua pengguna jalan raya yang sering menggunakan laluan terbabit diminta untuk menggunakan laluan alternatif seperti mana yang disarankan dalam jadual di atas. Amalkan pemanduan berhemah dan selamat.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required