Mercedes-Benz Agility+ kini di Malaysia – pembiayaan kenderaan serba mudah, jamin nilai kenderaan

Mercedes-Benz Agility+ kini di Malaysia – pembiayaan kenderaan serba mudah, jamin nilai kenderaan

Pelan pembiayaan Agility Financing oleh Mercedes-Benz sebelum ini telah diganti dengan pelan baru yang dipanggil sebagai Agility+. Masih lagi menawarkan fleksibiliti, ketenangan minda serta membantu menjaga nilai kenderaan, pelan baru ini sekarang datang dalam dua pakej servis.

Dalam pelan ini, apa yang perlu anda lakukan hanya pilih tempoh bayaran semula dan jarak batuan setiap tahun bagi kenderaan Mercedes-Benz yang anda mahu, serta tetapkan bayaran pendahuluan untuk menentukan bayaran bulanan anda. Selepas itu anda tidak perlu berbuat apa-apa sehinggalah tiba di penghujung tempoh pelan – pada waktu itu anda perlu membuat keputusan sama ada mahu membayar penuh, sambung lagi tempoh atau pulangkan semula kenderaan.

Sebagai contoh, bayaran semula melalui pelan Agility+ untuk C 200 Avantgarde CKD boleh menjadi serendah RM3,788 sebulan, untuk tempoh tiga tahun. Ini jauh lebih murah berbanding bayaran pinjaman bank biasa. Satu lagi yang bagus, anda tidak perlu memilih tempoh yang panjang untuk mendapatkan bayaran bulanan rendah.

Setiap pakej Agility Financing ini juga datang dengan MobilityPlus tanpa sebarang bayaran tambahan. Jika kenderaan anda perlu berada di pusat servis berdaftar lebih daripada 48 jam, terlibat dalam kemalangan atau melakukan tuntutan waranti, anda akan diberi dengan kereta ganti. Ketahui lebih lagi tentang Agility+ di sini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 

Comments

  • Glass Car on Feb 17, 2023 at 7:06 pm

    Kereta Merc baik tapi tak baik sebab banyak issues untuk qc, servis dan spareparts pun takde

    Like or Dislike: Thumb up 5 Thumb down 0
 

Add a comment

required

required