Pertandingan Hot Wheels X Proton untuk kanak-kanak; reka kad blister untuk model edisi khas Saga 1985!

Pertandingan Hot Wheels X Proton untuk kanak-kanak; reka kad blister untuk model edisi khas Saga 1985!

Seperti yang telah dilaporkan sebelum ini, syarikat permainan dari Amerika Syarikat, Mattel telah mengumumkan kerjasamanya dengan jenama automotif nasional, Proton bagi menghasilkan model die-cast skala 1/64 Proton Saga generasi pertama 1985 sempena ulangtahun ke-40 Mattel Malaysia.

Bagi memeriahkan lagi sambutan berkenaan, Mattel dan Proton kini menganjurkan pertandingan rekaan kad blister Hot Wheels untuk pakej Proton Saga tersebut yang akan dihasilkan untuk versi edisi terhad, dan pertandingan ini dibuka hanya untuk kanak-kanak berumur 4 hingga 12 tahun pada 1 Mac 2023.

Untuk menyertai pertandingan ini, anda terlebih dahulu perlu memuat turun templat yang disediakan oleh penganjur pada PAUTAN INI. Rekaan berkenaan perlu dihasilkan dengan tema yang menyerlahkan maksud “Kereta Nasional Malaysia”. Peserta boleh menghasilkan rekaan ini dengan pelbagai material seperti pensel warna, krayon, warna air, pen berwarna dan sebagainya, tetapi sebarang perisian aplikasi rekaan digital adalah dilarang.

Ada dua cara bagi menghantar hasil karya untuk pertandingan ini. Pertama adalah secara atas talian iaitu dengan mendaftar, scan dan muatnaik hasil rekaan berkenaan menerusi PAUTAN INI sebelum 11:59 pm 25 April 2023, serta lengkapkan slogan “I LOVE Hot Wheels because…” tidak melebihi 20 patah perkataan.

Cara kedua adalah menerusi acara fizikal yang akan diadakah oleh Hot Wheels Malaysia di Sunway Carnival Mall, Pulau Pinang pada 8 hingga 19 Mac dan juga di Sunway Pyramid Mall, Kuala Lumpur pada 18-25 April. Seperti yang disebut tadi, rekaan terbaik yang memenangi hadiah pertama pertandingan ini akan digunakan pada kad blister sebenar Hot Wheels Proton Saga 1985 Edisi Terhad yang akan dipasarkan di seluruh negara bermula awal 2024.

Para pemenang akan menerima hadiah masing-masing ketika berlangsungnya acara Art of Speed 2023 yang akan diadakan di Malaysia Agro Exposition Park, Serdang (MAEPS), Selangor pada 29 dan 30 Julai ini, dan senarai pemenang akan diumumkan di laman Facebook Hot Wheels Malaysia sebulan sebelum itu.

Pertandingan Hot Wheels X Proton untuk kanak-kanak; reka kad blister untuk model edisi khas Saga 1985!

Tiga pemenang utama akan membawa pulang hadiah lumayan di mana tempat pertama akan menerima wang tunai RM500, produk Hot Wheels bernilai RM800, barangan-barangan edisi terhad Hot Wheels, dan juga mock-up istimewa untuk rekaan kad blister yang dihasilkan untuk Saga edisi terhad berkenaan.

Tempat kedua akan menerima wang tunai RM350 bersama produk Hot Wheels bernilai RM500 dan barangan-barangan edisi terhad Hot Wheels, manakala tempat ketiga pula akan diberikan wang tunai RM200 bersama produk Hot Wheels bernilai RM300 serta barangan-barangan edisi terhad Hot Wheels.

Jadi apa lagi? Klik pautan yang telah kami sediakan di atas, muat turun templat dan mulakan rekaan sekarang!

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required