Volvo Car Malaysia masukkan semua model Pure Electric dalam senarai model yang dijual dalam talian

Volvo Car Malaysia masukkan semua model Pure Electric dalam senarai model yang dijual dalam talian

Selepas melancarkan platform jualan dalam talian mereka tahun lepas, Volvo Car Malaysia (VCM) kini mengumumkan bahawa mereka ingin mengembangkan lagi usaha untuk menjual kenderaan secara terus kepada pelanggan dengan memasukkan semua model Pure Electric di dalam senarai.

Dengan itu, sesiapa yang berminat untuk membeli sama ada model C40 atau XC40 Recharge Pure Electric kini boleh melakukan urusan secara terus dengan VCM. Melalui platform dalam talian itu, anda boleh melihat stok yang ada, jangkaan tempoh penghantaran, harga, memilih pengedar dan membuat bayaran secara selamat.

“Sejak pengenalan platform jualan dalam talian ini, perjalanan pelanggan kami untuk memiliki sebuah Volvo telah bertambah baik secara dramatik melalui ketelusan dan paparan stok yang ada. Bermula hari ini, kami menawarkan semua model Pure Electric dalam platform ini dan akan berusaha untuk memasukkan lebih banyak model Volvo yang lain tidak lama lagi,” kata pengarah urusan VCM, Charles Frump.

Sebagai bonus, pelanggan yang membuat tempahan sebarang model Pure Electric dari 1 Mei hingga 30 Jun tahun ini akan layak menerima baucar wallbox RM7,000 dan insurans Volvo Car Insurance selama setahun. Anda boleh melayari laman jualan dalam talian VCM melalui pautan ini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required