KTM 450 SMR 2024 diperkenal – penampilan baharu

KTM 450 SMR 2024 diperkenal – penampilan baharu

Baru berada dalam bulan Mei tahun 2023, KTM sudah memperkenalkan versi baru bagi supermoto terkenal mereka, iaitu 450 SMR. Bagi yang suka mengejar teknologi, anda bagaimanapun tidak perlu risau kerana model baru ini hanya diberikan perubahan grafik sahaja.

Dalam keadaan sebelum ini juga, 450 SMR sudah cukup berkemampuan, dengan KTM memanggilnya sebagai satu tanda aras dalam dunia supermoto, bermula dengan enjin satu silinder SOHC 450 cc 63 hp yang mempunyai berat cuma 27 kg dan dilekapkan kepada casis baru yang diperkenalkan pada model tahun 2023.

Motosikal khas untuk kegunaan litar ini menggunakan transmisi lima kelajuan, dengan klac slipper SUTER, yang boleh menjadikan roda belakang lebih stabil apabila penukaran gear dibuat sambil membrek kuat. Quickshifter juga datang secara standard.

KTM 450 SMR 2024 diperkenal – penampilan baharu

Pada bahagian suspensi, 450 SMR menggunakan padanan fork WP XACT 48 mm dan monoshock WP XACT, dengan kedua-dua boleh dilaras sepenuhnya. Brek menggunakan unit daripada Brembo, dengan cakera 310 mm serta angkup empat piston di hadapan, dan cakera 220 mm dengan angkup dua piston di belakang.

Kelengkapan lain yang diberikan bersama 450 SMR adalah dua mod kuasa, launch control, traction control, tangki bahan api 7.2 liter, pemegang Neken, rim Alpina bersaiz 16.5 inci di hadapan dan 17 inci di belakang, penghidup enjin elektrik serta bateri Li-ion.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Durrani Sharom

Mempunyai latar belakang yang pelbagai termasuk sebagai pengurus tapak, pemandu van/lori dan pelbagai lagi, Durrani akhirnya masuk ke dalam bidang penulisan automotif lapan tahun lalu. Apa sahaja yang beroda dan berenjin membuatkan beliau teruja dan beliau percaya ‘mesin pengangkutan' ini sepatutnya adalah sesuatu yang mampu memberikan pengalaman menyeronokkan kepada penggunanya.

 
 

Add a comment

required

required