Chery Malaysia tawar pakej Extra Peace of Mind – servis 7-tahun, waranti enjin 10-tahun, RM11,600

Chery Malaysia tawar pakej Extra Peace of Mind – servis 7-tahun, waranti enjin 10-tahun, RM11,600

Chery Malaysia hari ini telah pun mengumumkan pakej perlindungan baharu untuk pelangganya iaitu pakej Extra Peace of Mind. Pakej yang berharga RM11,600 ini ditawarkan untuk pembeli baharu yang memilih Omoda 5 dan Tiggo 8 Pro di mana pelanggan tidak perlu gusar berkenaan kos servis dalam tempoh tujuh tahun pertama pemilikan kedua-dua SUV tersebut.

Menurut Chery Malaysia, pakej ini akan merangkumi penukaran alat ganti dalam servis penyelenggaran berkala seperti minyak enjin, penapis minyak enjin, cecair penyejuk radiator, bendalir brek, penapis udara, palam pencucuh, sesendal palam buang minyak enjin dan minyak transmisi.

Syarikat itu menyatakan dengan memilih pakej ini ia akan menjimatkan wang pelanggan sehingga RM2,750 untuk kos servis dalam pemilikan tujuh tahun pertama Omoda 5 atau Tiggo 8 Pro tersebut.

Chery Malaysia tawar pakej Extra Peace of Mind – servis 7-tahun, waranti enjin 10-tahun, RM11,600

“Dengan membeli Pakej Extra Peace of Mind, pelanggan boleh yakin bahawa mereka tidak akan terjejas oleh peningkatan harga alat ganti dan kos penyelenggaraan dari masa ke semasa. Ini membolehkan mereka merancang perbelanjaan mereka dengan lebih berkesan dan cermat,” kata Chery dalam kenyataan yang dikeluarkan.

Ia turut menambah bahawa pakej Extra Peace of Mind ini juga disekalikan dengan pakej waranti enjin selama 10-tahun atau 1 juta km.

Sekiranya anda tidak memilih apa-apa tawaran tambahan dari Chery Malaysia, setiap kenderaan baharu yang dijual datang standard dengan perlindungan waranti enjin selama tujuh-tahun atau 150,000 km. Dan jika anda mahukan perlindungan waranti enjin 10-tahun/1 juta km sahaja, ia boleh ditambah dengan bayaran sebanyak RM2,000.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required