Pusat 3S Chery Kota Kinabalu, Sabah kini dibuka

Pusat 3S Chery Kota Kinabalu, Sabah kini dibuka

Chery Malaysia hari ini mengumumkan jaringan pengedarnya kini berkembang di Sabah dengan pembukaan pusat 3S baharu di Kota Kinabalu yang dioperasikan oleh salah satu dari 40 rakan-pengedarnya di Malaysia iaitu Universal Chery Sdn Bhd.

Fasiliti yang menampilkan bilik pameran, pusat servis dan jualan alat ganti tersebut dibina dengan keluasa 1,400 meter persegi, terletak di Lot 7, Jalan Limau Manis Off Jalan Lintas Inanam. Ia dilengkapi dengan ruang menunggu yang lebih selasa, lapan ruang servis dan pembaikan, didakwa mampu menyelenggara sehingga 830 kenderaan setiap bulan.

“Kami sangat berbesar hati untuk menetapkan kehadiran kami di Sabah, dengan itu memperluaskan rangkaian kami di seluruh Malaysia, memberikan peluang kepada lebih ramai rakyat Malaysia untuk memiliki rangkaian kenderaan kami,” kata Naib Presiden Chery Malaysia, Lee Wen Hsiang ketika melancarkan pusat tersebut.

“Dengan pembukaan pusat pameran dan servis di Kota Kinabalu, ini seterusnya menunjukkan komitmen kami di Chery Malaysia untuk menyediakan perkhidmatan yang luar biasa dan kemudahan kepada pelanggan kami di Sabah. Kami juga ingin memperkenalkan jenama kami kepada lebih ramai pelanggan terutamanya di Sabah untuk memandu uji dan mengenali dengan lebih dekat lagi kenderaan Chery,” tambahnya lagi.

Bilik pameran Chery Kota Kinabalu ini dibuka setiap hari, dari 8.30 pagi hingga 6 petang (Isnin – Jumaat), 8.30 pagi hingga 4 petang (Sabtu) dan dari 10 pagi hingga 3 petang (Ahad dan Cuti Umum). Manakala pusat servis pula dibuka dari 8 pagi hingga 5 petang (Isnin – Jumaat) dan dari 8 pagi hingga 3 petang (Sabtu); ditutup pada hari Ahad dan Cuti Umum.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required