Neta tawar jaminan sepanjang hayat bagi tempoh terhad dan program kesetiaan pelanggan Neta V

Neta tawar jaminan sepanjang hayat bagi tempoh terhad dan program kesetiaan pelanggan Neta V

Bermula 1 April hingga 30 Jun 2024, Neta menawarkan jaminan sepanjang hayat untuk bateri bagi model V kepada 500 unit terawal yang dibeli dalam tempoh berkenaan. Untuk melayakkan pelanggan menikmati tawaran ini, kenderaan yang dibeli juga perlu didaftarkan sebelum 31 Julai 2024.

Tawaran ini bagaimanapun hanya sah untuk pemilik pertama sahaja, dan pemilik Neta V sedia ada — yang ketika ini sekitar 100 unit sudah terjual — turut akan menikmati jaminan bateri tersebut. Antara syarat lain yang digariskan kepada pemilik ialah jarak perjalanan Neta V mereka tidak boleh melebihi 30,000 km setahun, dan pelindungan yang diberikan ini adalah termasuk untuk bateri, motor elektrik dan MCU.

Ia juga hanya sah untuk pemilik dan pengguna persendirian sahaja, dan kereta tersebut perlu dihantar untuk servis mengikut jadualnya di pengedar sah Neta, serta hanya melibatkan penggunaan alat ganti tulen sahaja.

Namun, untuk melayakkan pemilik menikmati pelindungan ini, tiada sebarang modifikasi boleh dilakukan terhadap Neta V mereka, begitu juga kerosakan bateri itu bukan lah disebabkan oleh kemalangan, banjir atau kebakaran (kerana semua situasi yang dinyatakan ini sudah dilindungi oleh insurans).

Neta tawar jaminan sepanjang hayat bagi tempoh terhad dan program kesetiaan pelanggan Neta V

Selain itu, Neta turut memperkenalkan Program Kesetiaan Neta. Pemilik Neta V yang ikut serta program berkenaan berpeluang menerima ganjaran sehingga RM24,300. Antara kelebihan yang diberikan antaranya adalah termasuk Ganjaran Iklan RM24,300 bagi pemilik yang ikut serta menampalkan logo Neta di kereta mereka dan menjadi duta jenama berkenaan untuk tempoh lima-tahun.

Begitu juga ada diskaun 21% yang akan diberikan untuk aksesori terpilih. Bagi pemilik yang memerlukan kereta selain EV untuk perjalanan jauh misalnya, mereka juga boleh menikmati kereta sewa percuma — serahkan Neta V anda untuk sementara waktu dan bertukar kepada kereta enjin pembakaran biasa dan gunakannya secara percuma untuk maksimum 10 hari dalam setahun (ketika ini ditawarkan di Careplus Mall Seremban).

Selebihnya, pemilik turut berpeluang untuk ikut serta memenangi hadiah dan baucar melalui cabutan bertuah, peraduan media sosial serta program rujukan ketika mencadangkan pelanggan baru yang berpotensi untuk sama-sama menjadi pemilik Neta V.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required