Volvo kembali ke Gran Turismo: 240 GL Wagon dan V40 T5 R-Design tampil dalam kemaskini baru GT7

Sejak diperkenalkan pada Mac 2022, siri terkini untuk simulator pemanduan Gran Turismo 7 yang dimainkan menerusi pelantar Play Station 4 dan 5 tidak menampilkan mana-mana jenama automotif di bawah payung Geely Holding, berbeza edisi-edisi sebelum itu yang turut menyertakan Volvo dan Lotus untuk dipilih oleh pelumba maya permainan tersebut.

Namun untuk kemaskini terkini yang mula boleh dibuat hari ini, 30 Mei 2024, Volvo telah ditampilkan semula dalam Gran Turismo 7. Sebanyak dua model permulaan ditawarkan untuk Volvo kali ini iaitu model wagon bagi Volvo 240 dalam versi produksi terakhir iaitu 1993, dan juga hot-hatch Volvo V40 T5 R-Design 2013.

Selain dari dua model keluaran jenama Sweden ini, kemaskini terbaharu tersebut turut menampilkan tiga lagi model lagenda JDM iaitu jentera juara All-Japan GT Championship kelas GT500 tahun 2000 iaitu Honda Castrol Mugen NSX pasukan Mugen X Dome Project, Honda Civic EG6 SiR 1993 dan juga Nissan Skyline R31 GTS-R 1987.

Dalam kemaskini ini juga Gran Turismo menyediakan menu baharu iaitu [Extra Menu No. 39] Collection: Racers of the Japanese GT (Collector Level 48 dan ke atas) untuk dilengkapkan oleh pemain serta beberapa perlumbaan baharu disediakan dalam World Circuit, dan mod kamera baharu untuk kurasi dalam mod Scapes.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Mohd Farid Awaludin

Farid mula menggilai kereta dengan menghafal logo dan jenama kereta ketika berumur 4 tahun, dan selanjutnya belajar membaiki kereta di institut kemahiran awam tempatan. Selalu membayangkan diri menjadi kerdil masuk ke dalam sistem mekanikal untuk diagnosis masalah dan memahamkan diri sendiri berkenaan teknologi baru. Dek selalu berangan mahu jadi seperti Tiff Needell, akhirnya diberi peluang untuk menyertai dunia media permotoran pada tahun 2012.

 
 

Add a comment

required

required