Honda Malaysia anjur promosi sepanjang Jun 2024 — diskaun hingga RM10k bagi model tahun 2023, 2024

Semakin menghampiri separuh pertama tahun 2024, kita tiba lagi ke tempoh pelbagai tawaran menarik diberikan oleh pengeluar kenderaan untuk merancakkan lagi jualan mereka. Honda Malaysia tidak ketinggalan dalam memanfaatkan peluang ini melalui kempen promosi “Joy Joy Enjoy Deals”.

Berlangsung sepanjang bulan Jun 2024, ia menawarkan potongan sehingga RM10,000 untuk kereta dari tahun pengeluaran MY2023 atau dari stok semasa tahun 2024 ini. Kedua-duanya diberikan diskaun, tetapi model kenderaan MY2023 lebih banyak potongan, tentunya. Hampir semua model CKD terlibat dengan promosi ini, kecuali CR-V terbaru dan juga City Hatchback facelift.

Dari stok unit kenderaan 2023, unit terakhir Accord (yang tidak dikeluarkan lagi dalam versi model terbarunya) sudah habis terjual. Tetapi, ada dua lagi model sedan untuk tawaran ini: Civic diberikan diskaun RM10k untuk semua varian, manakala City Hybrid RS juga diberikan potongan harga yang sama.

Jika inginkan model keluaran tahun 2024, diskaun yang diberikan ialah RM3,000 untuk semua varian City, dan potongan RM3,500 untuk semua model Civic kecuali varian RS Hybrid yang diberikan diskaun RM5,000. Untuk SUV pula, WR-V diberikan potongan sebanyak RM1,000 untuk semua varian, dan RM1,500 diskaun untuk HR-V RS Hybrid.

Promosi ini sah sehingga 30 Jun 2024.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Hazril Hafiz

Berkecimpung di dalam media automotif tempatan sejak 10 tahun lalu, Hafiz mengimpikan sebuah Malaysia dengan jaringan sistem pengangkutan awam yang lebih cekap dan menyeluruh. Tugas terakhirnya sebelum menyertai laman web ini ialah sebagai editor sisipan automotif sebuah akhbar arus perdana.

 
 

Add a comment

required

required