Mercedes-Benz Malaysia melantik Nadia Trimmel sebagai timbalan presiden jualan dan pemasaran

Mercedes-Benz Malaysia melantik Nadia Trimmel sebagai timbalan presiden jualan dan pemasaran

Mercedes-Benz Malaysia (MBM) telah mengumumkan pelantikan Nadia Trimmel sebagai timbalan presiden bagi jualan dan pemasaran Mercedes-Benz Cars Malaysia dan Asia Tenggara (SEA II) berkuatkuasa 1 Julai 2024. Trimmel mengambil alih jawatan yang sebelum ini dipegang oleh Bettina Plangger, yang kini bertanggungjawab menggalas tugasan bagi projek strategik dalam Wilayah Luar Negara di Stuttgart, Jerman.

Trimmel, yang memiliki ijazah sarjana muda dalam pemasaran dan ekonomi dari University of the Witwatersrand dan MBA dari Manchester Metropolitan University, menyertai Mercedes-Benz pada 2014 sebagai pengurus besar, jualan dan dan dua tahun kemudian telah memegang peranan sebagai MD, Mercedes-Benz Vans Afrika Selatan.

Dengan kerjaya dalam industri automotif yang menjangkau hampir 25 tahun, termasuk peranan penting dalam pemasaran, jualan dan selepas jualan di Ford dan Nissan, Trimmel memainkan peranan penting daripada pasukan kepimpinan eksekutif Mercedes-Benz Afrika Selatan.

“Memikul peranan baharu ini, saya sangat teruja untuk menyertai pasukan eksekutif SEA II dan saya berharap dapat menyumbang ke arah membentuk strategi kami dalam landskap automotif di Malaysia dan rantau SEA II yang lebih besar. Saya tidak sabar-sabar untuk bekerjasama dengan pasukan, rakan kongsi runcit kami dan pelbagai pihak berkepentingan bagi mengukuhkan kedudukan pasaran kami melalui strategi jualan yang inovatif dan inisiatif pemasaran yang mengutamakan pelanggan,” katanya.

Tambahnya, “Ia adalah masa yang menarik untuk berada di barisan hadapan bagi perubahan dengan pelaksanaan model operasi jualan baharu kami, Retail of the Future baru-baru ini. Saya yakin bahawa kami akan mewujudkan standard kejayaan baharu untuk Mercedes-Benz di rantau ini.”

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

Certified Pre-Owned - 1 Year Warranty

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required