GALERI: Nissan NP300 Navara Sportech di Bangkok

Navara_Sportech-2

Satu lagi trak pikap yang penuh sporty dipamerkan di Bangkok Motor Show 2016. Hujung tahun lalu, Nissan Thailand telah mengumumkan ketibaan pakej aksesori Sportech bagi NP300 Navara di negara berkenaan. Di mana pakej aksesori ini pastinya mampu menyerlahkan lagi gaya ranggi NP300 Navara.

Pakej Sportech ini termasuk untuk bampar hadapan, bedliner, palang sport dengan logo Sportech, lampu kargo LED dan logo Sportech di bahagian belakang. Gaya penuh sporty ini turut dipertingkatkan dengan penampilan gril sarang lebah dan “smoked chrome” pada gril dan bampar belakang. Selain itu terdapat antena sirip jerung pada bahagian bumbung dan rim aloi 18-inci dengan rekaan unik dua-tona.

Pek ini mempunyai beberapa pilihan warna iaitu hitam, biru gelap, putih mutiara dan oren, dengan kos tambahan 40,000 baht (RM4,550).

Navara baharu ini secara rasminya telah pun dilancarkan di Malaysia pada November 2015. Ia adalah model CBU yang diimport dari Thailand dan mempunyai enam varian yang ditawarkan untuk pasaran Malaysia iaitu manual, single cab, double cab E manual asas, SE manual, SE auto, V auto, dan VL auto, dengan harga atas jalan bermula RM79,000 hingga RM120,800 (tanpa insurans).

Baca ulasan pandu uji Nissan NP300 Navara di sini.

Nak jual kereta anda? Jual dengan Carro.

10% discount when you renew your car insurance

Compare prices between different insurer providers and use the promo code 'PAULTAN10' when you make your payment to save the most on your car insurance renewal compared to other competing services.

Car Insurance

Izwaashura Sadali

Ledakan adrenalin dan impak maksima. Antara barisan ayat yang paling digemari apabila menggambarkan prestasi sesebuah jentera. Sebelum terlibat di dalam industri auto pada tahun 2011, dia sekadar gemar melihat sport rim tetapi kini lebih suka menerokai kehebatan sesebuah jentera itu.

 
 

Add a comment

required

required